10/16/2024

Ziaja arbuzowy żel pod prysznic - recenzja

Hej, hej :) Dzisiaj przychodzę z kolejnym kosmetykiem marki Ziaja. Tym razem padło na żel pod prysznic. Zaznaczę, że to żadna współpraca. Po prostu jeszcze w wakacje dostałam kilka kosmetyków w prezencie, coś sama kupiłam i dlatego teraz taka kolejka ziajowych recenzji.

arbuz ziaja żel pod prysznic
 Działanie:

  • orzeźwienie i relaks,
  • delikatnie oczyszczanie,
  • odświeżenie i pielęgnacja skóry.

SKŁAD: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Propylene Glycol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Glycol Distearate, Glyceryl Oleate, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Citric Acid, CI 16035 (FD&C Red No. 40).

SPOSÓB UŻYCIA: nakładamy na mokrą skórę, masujemy i spłukujemy.

POJEMNOŚĆ: 160 ml

CENA: przykładowo w internetowym sklepie ziaja.com 11,30 zł.

OPAKOWANIE: poręczna tubka, którą można postawić na głowie i można przez nią śledzić poziom zużycia. Jednak przez to, że konsystencja jest bardzo rzadko u mnie cały czas jest gdzieś na leżąco. Konsystencja jest tak rzadka, że łatwo spływa do otworu. I też niestety można przesadzić z wylaną ilością. Fajnie by było gdyby opakowanie było zamienione na takie z pompką.

ZAPACH: CUDOWNY! *.* Chyba najlepiej opisze, że jest to taka arbuzowa guma balonowa a przy tym nie jest to jakiś przesłodzony zapach. Mi się bardzo podoba. Ja poproszę o mus do ciała o takim zapachu :D

DZIAŁANIE: tutaj jest wszystko w porządku. Pieni się, dobrze myje, nie robi krzywdy i uprzyjemnia kąpiel/prysznic swoim zapachem. Ja po kąpieli zawsze używam balsamu, więc też nie zauważyłam żadnego wysuszenia skóry. Na pewno jeszcze do niego wrócę jeśli będzie taka możliwość.

Znacie ten żel?

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)