6/15/2022

Nowości maja - kosmetyki, ubrania i książka



KOSMETYKI

Kaufland i Hebe

  • Yope Soap mineralny naturalny balsam do rąk - 9,99 zł - lubię mieć w łazience obok butelki z mydłem krem do rąk z pompką. Zakup z Kauflandu. Reszta z Hebe.
  • Bruno Banani Pure Woman dezodorant naturalny w sprayu - 34,99 zł - miał być lekki zapach na wiosnę... wyszło jak zawsze 😅 ale tu jest mango :D Zapach super, ale zbiłam sobie nim ekran w telefonie... Już w domu chciałam sprawdzić nazwę i butelka wypadła mi z rąk prosto na telefon :(
Nuta bazowa: Nuty drzewne, ambra, wanilia.
Nuta wysoka (głowy): Frezja, czarna porzeczka, zielona mandarynka.
Nuta średnia (serca): Cyklamen, piwonia, mango.

  • Lirene naturalny żel myjący do twarzy chia & goji - 10,79 zł - Chyba go nigdy wcześniej nie widziałam. W ogóle jakoś na Lirene nie zwracam uwagi a ten żel okazuje się bardzo fajny i niedługo zagości na blogu ;)
  • Carmex ochronna pomadka do ust Tropical - 11,99 zł - tradycyjnie już 😄

Rossmann

  • Lovely tusz do rzęs Best Ever - 14,29 zł - nie wiem czemu czytając o szczoteczce w kształcie klepsydry myślałam o stożkowej 🙈 próbowałam nią malować rzęs, ale jest dla mnie za wielka. Maluję szczoteczką ze starego tuszu - Gosh Catchy Eyes szary.
  • Wibopl lakier do paznokci - 4,99 zł - Kolor mega! Miał dobrze kryć po jednej warstwie, ale zdecydowanie lepiej wygląda po dwóch.
  • BodyBoom lekki krem nawilżający do rąk i paznokci - 8,99 zł - kupiłam go do torebki. Szybko się wchłania, więc jest tak jak planowałam 😄 i pięknie pachnie. Jeśli znacie zapach masła do ciała czy mleczka to coś podobnego.
W maju na kosmetyki wydałam 96,03 zł. W kwietniu  było to 92,13 zł. To sumy z całego miesiąca a teraz na początku czerwca byłam w Rossmannie i za jednym razem wydałam prawie 100 zł. Strach co będzie do końca miesiąca xD

UBRANIA

Sinsay

  • Czarna dopasowana sukienka - 29,99 zł - Przyznaję, że kupiłam pod wpływem chwili. Przymierzyłam w sklepie, siostra i szwagier powiedzieli, że super i wzięłam. Ogólnie to nie mam nic do mojej figury czy wzrostu, uwielbiam sukienki, ale właśnie mam problem z tymi dopasowanymi. W tej jeszcze nigdzie nie wyszłam i może się skończyć tak, że wyląduje na Vinted...
  • Koszulka na długi rękaw - 11,19 zł - taki ni to beż, ni to róż ;D
  • Bluzka z falbanami - 39,99 zł - taka bluzka mgiełka :D
  • Kurtka koszulowa - 55,99 zł - bardziej koszula niż kurtka. Tutaj niestety wkopałam się podobnie jak z sukienką z House'a w kwietniu. Ładne wdzianko, ale materiał beznadziejny do prasowania :/

Sklep odzieżowy Roxi (w Piszu)

  • Zielona marynarka - 95 zł - ona ma tak piękny zielony kolor a tak ciężko go uchwycić moim telefonem :(

Vinted

  • Długa niebieska jeansowa kurtka - zapłaciłam coś około 60 zł ze wszystkim. To jeszcze na starym Vinted i nie mogę dokładnie sprawdzić.

Prezent na Dzień Dziecka - rynek (kto jak woli - bazarek)

ale że dostałam dzień wcześniej to pokazuję jeszcze w majowych nowościach :D
  • Jeansowa kurtka bomberka - chodziła za mną niebieska, ale jak zobaczyłam tą to się zakochałam :D Kosztowała 100 zł.

KSIĄŻKA

Współpraca na moim starym instagramie (@justyna.krajewska)

  • "Reanimacja" Danuta Mikołajewska

Dajcie znać czy wpadło Wam coś w oko :)

4 komentarze:

  1. Lirene ma bardzo fajne kosmetyki, więc powinnaś zdecydowanie zwrócić na nie uwagę :D Ja ostatnio dużo ich testowałam i niemal wszystkie były super!
    Z ciuchów wpadła mi w oko kurtka bomberka i żakiet - piękny, ale wiem, że sama rzadko bym nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę musiała tak zrobić :D
      Też jakoś bardzo często nie chodzę w żakietach, ale mam w planach zgrać go z jeansami i trampkami i może będzie częściej :D

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)