6/24/2022

Weekendowe polecajki #58 Książka "Styczniowa letnia noc" Miki Modrzyńskiej


MUZYKA

Gibbs x Kiełas - Piękny świat

Vin Vinci ft. Śliwa, Dedis - Gdybym cofnął czas

M0LLY - żyję marzeniami

Kafar Dix37 ft. Hinol Polska Wersja - Na otwartym sercu

Vin Vinci ft. Intruz - Panama

Taki tam jeden imprezowy kawałek ;D

IGO - To też o Tobie

Jeszcze - A może to wszystko sen

Chemia - Jednak jesteś

Zdecydowanie wolę Chemię po polsku ;)

Heima feat. Michał Kowalonek - Echo

Paweł Domagała - Chmury


FILMY

"18 prezentów" (2020)

Ciężarna kobieta, u której zdiagnozowano nieuleczalny nowotwór, zostawia 18 sentymentalnych prezentów dla swojej córki. Co roku dziewczyna otwiera jeden z nich.

Gatunek: dramat

Moja ocena: 7/10. Smutny film, ale też pokręcony bo... trzeba obejrzeć a ja nie chcę zdradzać o co mi chodzi.

"Nie moje życie" (2006)

Ciężarna kobieta, u której zdiagnozowano nieuleczalny nowotwór, zostawia 18 sentymentalnych prezentów dla swojej córki. Co roku dziewczyna otwiera jeden z nich.

Gatunek: thriller

Moja ocena: 8/10. Nie rozumiem jak można być tak okrutnym (chorobliwie zakochanym?) żeby kogoś pozbawić jego prawdziwego życia i nie chodzi tu o morderstwo.

"Nikt nie musi wiedzieć" (2021)

Phil doznaje udaru mózgu, przez co traci pamięć. Millie, kobieta, która się nim opiekuje, twierdzi, że przedtem byli w sobie zakochani.

Gatunek: melodramat

Moja ocena: 7/10. Ogólnie to dobrze mi się to oglądało, ale nie ogarniam zakończenia. Kobieta wmówiła facetowi, który stracił pamięć, że wcześniej się spotykali. Oczywiście nikt ze znajomych i rodziny o tym nie wiedział. No to zaczęli się "znów" spotykać, poszli do łóżka. Jak dla mnie to ona tego człowieka wykorzystała a gdy on odzyskał pamięć to... skoro mnie zakończenie zaskoczyło to się pewnie domyślacie, że oni dalej byli razem.

"Fatalna miłość" (2022)

Po tym jak jego agencja reklamowa zbankrutowała, zadłużony Firat zakochuje się w poznanej na kursie jogi piosenkarce i wyrusza z nią w podróż ku samorealizacji.

Gatunek: melodramat

Moja ocena: 8/10. Miłość, koncertowe klimaty. Wiadomo, że mi się podobało ;) Fajna postać kolegi tej piosenkarki.

"Niewidzialna" (2019)

Holly stała się niewidzialna. Pewnego dnia spotyka mężczyznę, który potrafi ją dostrzec. Shayne jest skompromitowanym zawodnikiem MMA. Dziewczyna wpada na pomysł, że pomoże mu odbudować pozycję.

Gatunek: fantasy

Moja ocena: 8/10. Takie fantasy i nie fantasy bo serio czasem człowiek może się czuć jakby dla innych nie istniał. Jednak też musimy pamiętać żeby troszczyć się o innych a nie tylko wymagać zainteresowania z ich strony.

Może polecicie mi jakieś weselsze filmy? :D Bo ja to tak ostatnio tylko dramaty i dramaty...

KSIĄŻKA

"Styczniowa letnia noc" Mika Modrzyńska

Ale mi się ją dobrze czytało! Szczególnie w ciepłe dni, w hamaku. Miła odmiana od poprzedniej książki 😅

Nie mam tutaj czego się przyczepić. Całkiem lekkie romansidło pozwalające oderwać się od szarej rzeczywistości. I pozwiedzać trochę Nową Zelandię. W sumie to mogę pozazdrościć Zuzie odwagi na taki wyjazd.

Fajnie zbudowana relacja dwójki głównych bohaterów. Był moment, że myślałam, że skończy się inaczej niż chciałam 🙈 ale to taka fajna nutka niepewności.

I w ogóle wszytko było fajne 🤣 Również wspomniany Wrocław, który wciąż mi się marzy porządnie zwiedzić. Do tego autorka w moim wieku i też z Mazur 😄

Książka tak samo jak poprzednia z biblioteki. Żeby nie było, że zachwalam jakąś ukrytą współpracę 😅 W ogóle dzięki mojej siostrze po kilku latach tam zajrzałam 🙈 Nawet dane musiałam zmieniać. Moja pierwsza myśl - wszystko jest tak samo. A tu jednak nowy dowód, już nie studiuję... 😂

Udanego weekendu życzę! A kto tam ma od dzisiaj wakacje to też! :D

8 komentarzy:

  1. No i dzięki temu postów poznałam wiele rzeczy które poznać musze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ile udanych filmów obejrzałaś, a ja ostatnio totalnie nie ma na nie weny, więc nic nie polecę :D Ale 18 prezentów miałam w planach od dawna obejrzeć, trochę mi o nich w sumie przypomniałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to przypadkiem znalezionych filmów! Chciałam obejrzeć jeden konkretny to niby ciągle serwery przeciążone, więc szukałam czegoś innego.
      To jak już Ci przypomniałam o tym filmie to oglądaj i dawaj znać jak wrażenia :D

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)