5/20/2022

Weekendowe polecajki #57 Książka "Nieskończone bicie serca" Alessio Puleo

Dawno nie było, ale dzisiaj już są ;D W tym jedna antypolecajka, ale nie zawsze musi być różowo.

nieskończone bicie serca Alessio Puleo

MUZYKA

Bitamina - Znajoma nieznajoma

Natalia Szroeder, Vito Bambino - Późne godziny

Bitamina - Poka jak u Ciebie tańczą (live)

No uwielbiam koncertową wersję :D

Vin Vinci ft. Intruz - Nie myśl o tym

BARANOVSKI - Cicho

Vito Bambino - Poszło

favst/gibbs ft. Hinol Polska Wersja - gehenna

Gibbs - Pieśń dziękczynna

Robię co mogę - DJ BRK ft. Vito Bambino, Miętha

Patryk Żywczyk - Więcej Chce

Kolegi piosenka w końcu na YT. Posłuchajcie tekstu. U mnie leci w zapętleniu ;)

FILMY/BAJKI

Trochę już dawno to wszystko oglądałam, więc wrzucam tylko opisy i moje oceny z filmwebu.

"Zaskoczeni przez miłość" (2015)

Bizneswoman usiłuje przekonać rodziców do swojego narzeczonego. Wkrótce spotyka miłość ze szkolnych lat.

Gatunek: komedia romantyczna

Moja ocena: 6/10

"Kiss & Cry" (2017)

Obiecująca łyżwiarka figurowa przygotowuje się do udziału w olimpiadzie. Wkrótce u nastolatki zostaje zdiagnozowany rzadki przypadek złośliwego guza.

Gatunek: romans

Moja ocena: 8/10

"Siedem sióstr" (2017)

Siostry nazwane dniami tygodnia żyją w ukryciu. Wszystko ulega zmianie, gdy jedna z nich nie wraca do domu.

Gatunek: Thriller / Sci-Fi

Moja ocena: 6/10

"I tak cię kocham" (2017)

Para zmaga się z dzielącymi ją różnicami kulturowymi, w miarę umacniania się związku.

Gatunek: komedia romantyczna

Moja ocena: 5/10

"Coco" (2017)

Dwunastoletni meksykański chłopiec imieniem Miguel usiłuje zgłębić tajemnice rodzinnej legendy.

Gatunek: Animacja / Familijny / Przygodowy

Moja ocena: 6/10

"To nie wypanda" (2022)

Nastoletnia Mei cierpi na specyficzną przypadłość, gdy się mocno ekscytuje zmienia się w pandę rudą.

Gatunek: Animacja / Familijny / Komedia

Moja ocena: 7/10

"Randkowanie w Nowym Jorku" (2021)

Po spędzeniu razem nocy, dwoje milenialsów z Nowego Jorku, którzy poznali się dzięki aplikacji randkowej, decyduje się na związek bez zobowiązań, aby uniknąć pułapek z ich poprzednich związków – co może pójść nie tak?

Gatunek: komedia

Moja ocena: 8/10

"Szef roku" (2021)

Właściciel lokalnej fabryki chce otrzymać nagrodę dla najlepszego biznesu, jednak napotyka po drodze rozmaite przeciwności, choćby żądnego zemsty byłego pracownika.

Gatunek: komedia

Moja ocena: 6/10

"After" (2019)

Tessa rozpoczyna wymarzone studia. Jej uporządkowany świat staje na głowie, kiedy poznaje buntowniczego Hardina.

Gatunek: melodramat

Moja ocena: 8/10. W końcu udało mi się obejrzeć :D

"After 2" (2020)

Tessa rozpoczyna wymarzone studia. Jej uporządkowany świat staje na głowie, kiedy poznaje buntowniczego Hardina.

Gatunek: melodramat

Moja ocena: 8/10

"After. Ocal mnie" (2021)

Po tym jak Tessa podejmuje najważniejszą decyzję swojego życia, wszystko się zmienia. Hardin podaje w wątpliwość wszystko, o co tak walczyli.

Gatunek: melodramat

Moja ocena: 8/10

"Furioza" (2021)

Historia policjantki, która spróbuje rozbić układ, w którym się wychowała.

Gatunek: dramat / akcja

Moja ocena: 7/10. Obejrzałam bo Banasiuk :D

"Płynące wieżowce" (2013)

Kiedy Kuba poznaje na imprezie Michała, jego uporządkowane życie i stały związek z Sylwią wywraca się do góry nogami.

Gatunek: melodramat

Moja ocena: 5/10

KSIĄŻKA

"Nieskończone bicie serca" Alessio Puleo

Gatunek: literatura młodzieżowa

Moja opinia: Jeśli czytaliście pierwszą część i choć trochę się Wam podobała to tej radzę nie tykać 🙈

Jak dla mnie ta książka nie powinna powstać a na pewno nie jako kontynuacja "Moje serce należy do ciebie". Nie wiem pod wpływem czego autor to pisał, ale jeśli miał ochotę na stworzenie czegoś w klimacie Greya czy innych 365 dni to mógł napisać całkiem nową książkę z nowymi bohaterami.

Miał być tutaj poruszony problem nielegalnego handlu narządami. Co do czego było to tylko tło tego, że każdy spał z każdym (chociaż najbardziej autor skupił się na relacji Yleni i Giorgii) a ten problem był tylko powodem spotkań, które kończyły się wiadomo czym. Na koniec oczywiście każdy znalazł miłość życia w tej paczce znajomych gdzie wszyscy ze sobą sypiali i dalej się przyjaźnili.

Największym absurdem był chyba lot Giorgii do Iranu gdzie znalazła swojego dawcę rogówki i to na podstawie swoich snów, wizji i przeczuć xD Ściągnęła go i jego matkę do swojego kraju. Matka związała się z dziadkiem Giorgii a tego chłopaka - dawcę odnalazła kobieta, która go uratowała z piwnicy w szpitalu po wycięciu mu organów i oczywiście się w sobie zakochali. Normalnie festiwal szczęśliwych zakończeń xd

Lub wykradanie danych z dysku w szpitalu bez wcześniejszego sprawdzenia czy są tam kamery.

A te "śmiertelne niebezpieczeństwo" z opisu wywiało. Wiele głupich zachowań, również niebezpiecznych, ale wszyscy traktowali to jak "wielką przygodę".

Pierwszej części dałam 6 gwiazdek. Tutaj dwie za to, że szybko się czytało xd

Fajny tytuł, okładka wskazujące na ciekawą zawartość a wyszła lipa.

Krótko mówiąc: nie polecam.

Jeszcze nieraz spotkałam się z porównaniami autora do Federico Moccia i zupełnie tego nie rozumiem 🙈 Książki tego drugiego czytałam z wielką przyjemnością, sięgałam po każdą, którą spotkałam i chętnie coś jeszcze przeczytam, ale Puleo będę omijać szerokim łukiem.

4 komentarze:

  1. Ile Vito! No i widzę Patryka, jak wczoraj wrzuciłaś na ig to byłam trochę w szoku, bo pamiętam, że jakiś czas temu jak jeszcze go obserwowałam to pisał, że daje sobie spokój z muzyką :D
    Znam z filmów kiss & cry, ale jakoś nie było wow. No i płynące wieżowce też widziałam i sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faza na Vito trwa 😂 Patryk i koniec z muzyką no jakoś tego nie widzę 😅 nad płytą pracuje 😉
      No też takie dość mieszane uczucia co do tych wieżowców mam.

      Usuń
  2. U mnie też faza na Vito, mogłabym słuchać bez przerwy. W weekend chętnie sprawdzę filmowe polecajki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)