5/18/2022

Fresh Sojowy żel oczyszczający do twarzy i oczu - recenzja

sojowy żel oczyszczający do twarzy fresh

SKŁAD: Aqua (Water), Coco-Glucoside,  Butylene Glycol, Glycerin, Propanediol, Xanthan Gum, 1,2-Hexanediol, Polyglyceryl-10 Laurate, Centaurea Cyanus Flower Water, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Borago Officinalis Seed Oil, Hydrolyzed Soy Protein, Rosa Damascena Extract, Rosa Damascena Flower Water, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Panax Ginseng Root Extract, Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract, Rosa Damascena Flower Oil, Tocopherol, Caprylic/Capric Triglyceride,  Caprylyl Glycol, Hydrolyzed Jojoba Esters, Silica, Citrid Acid, Pentylene Glycol, Caramel, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.

POJEMNOŚĆ: 50 ml
Mamy 6 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: 69 zł w Sephorze. Ja testowałam w ramach akcji ambasadorskiej na Sampleo.com


OPAKOWANIE: zgrabna, dość miękka tubka stojąca na głowie. Łatwo się wydobywało żel z tubki. Pod koniec trzeba było użyć troszkę więcej siły ;D

ZAPACH: mi się kojarzył z zielonym ogórkiem ze sklepu. Zdecydowanie wolę zapach ogórków z własnego ogródka. Jednak na szczęście ten zapach nie utrzymywał się na skórze po umyciu twarzy.

KONSYSTENCJA: taki trochę rzadszy żel.


DZIAŁANIE: tutaj to już mogę się tylko zachwycać :) Uwielbiałam to w jaki sposób ten żel oczyszczał skórę. Była taka mega, mega czysta a przy tym zero uczucia ściągnięcia czy innego dyskomfortu. Najczęściej używałam go jako drugi etap demakijażu - świetnie domywał resztki makijażu. W moim przypadku oczy nie szczypały. Przy zwykłym myciu rano czy wieczorem bez makijażu też dobrze się sprawdzał, ale że było mi szkoda tak małej pojemności to używałam właśnie głównie po wstępnym demakijażu płynem micelarnym. Chętnie bym do niego wróciła gdyby cena była niższa. Tubka 150 ml kosztuje 195 zł a ja rzadko kiedy wydaje tyle na kosmetyki w ciągu jednego miesiąca.

Znacie kosmetyki marki Fresh? Ja używam jeszcze kremu na dzień i maseczki do twarzy na noc.

10 komentarzy:

  1. Na krem nie szkoda mi tyle wydać, jednak na żel zastanawiałabym się, tym bardziej że znam świetne kosmetyki myjące za dużo niższą cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzieś czytałam o tej firmie, jednak nie kojarzę bym coś z niej używała. Cena trochę wysoka i raczej na produkt tego typu nie wdałabym takiej kwoty.Gdyby była trochę mniejsza skusiłabym się na wypróbowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pierwsza styczność z nią :) Też wolałabym żeby cena była niższa.

      Usuń
  3. Taki żel to i ja bym sobie na sobie wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kosmetyk, ale go nie przetestuję, bo jest dla mnie za drogi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się składa, że mam alergię na soję, więc i tak bym nie mogła użyć. :( Jednakże dobra recenzja.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej sytuacji to zrozumiałe, ale dziękuję za docenienie recenzji!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)