4/24/2021

Lumene - co zainteresowało mnie z asortymentu marki?

Lumene to fińska marka powstała w 1970 roku, która szybko zyskała silną pozycję międzynarodową. Jej inspiracją do tworzenia kosmetyków jest środowisko naturalne. Głównymi składnikami kosmetyków są: arktyczne owoce, witamina C oraz wiosenna woda arktyczna zawierająca mikro i makro elementy. W asortymencie marki znajdziemy kosmetyki pielęgnacyjne i te do makijażu. Kosmetyki Lumene przeznaczone są dla kobiet i mężczyzn w różnym wieku.

Asortyment marki Lumene jest szeroki, ale ja pokażę Wam 5 kosmetyków, które najbardziej mnie zainteresowały.

Lumene bezbarwna konturówka do ust Nordic Seduction Long Lasting Lipliner 6 - już od jakiegoś czasu szukam bezbarwnej konturówki. Wiecie, że nie jestem jakąś specjalistką od makijażu. Boję się, że kolorową konturówką mogłabym sobie zrobić krzywdę (w sensie skończyłabym z makijażem w stylu klauna) a druga sprawa, że kolorowe konturówki musimy dopasowywać do konkretnego koloru szminki a bezbarwna będzie nam pasować do każdej. Jednak jeśli wolicie kolorowe konturówki to w tej linii znajdziecie jeszcze różnych kolorków.

Nie pamiętam czy Wam pisałam o tym przy okazji pokazywania zakupów, ale miałam sytuację, że szukałam w drogerii właśnie takiej bezbarwnej konturówki. Zapytałam ekspedientki czy dostanę taką. Okazało się, że nie i w ogóle zapytała czemu miałaby taka konturówka służyć. Koniec końców poleciła mi bazę pod szminkę a sama miała poszukać w internecie bezbarwnej konturówki ;)

Lumene błyszczyk do ust Nordic Seduction Silky Lip Fluid ciemny czerwony 11 - jak konturówka to i coś kolorowego. Mi w oko wpadł ten ciemnoczerwony błyszczyk. Wiecie, że nie jestem fanką koralowych czerwieni na moich ustach, ale już takie ciemniejsze mi się podobają. Ten tutaj ma optycznie powiększać usta i co dla mnie ważne nie sklejać warg.

Lumene Matte Control Oil Free Foundation Podkład matujący z efektem pełnego krycia - bardzo interesujący pokład bo ma zapewnić pełne krycie, matowy efekt a przy tym skóra ma być świeża. Jestem ciekawa czy to jest możliwe bo jednak te mocno kryjące podkłady kojarzą mi się z czymś ciężkim.

Lumene Under Eye Concealer Korektor cieni pod oczami - korektor, który ma ograniczać widoczność cieni pod oczami, niweolować oznaki zmęczenia, przywracać skórze świeży wygląd. Co prawda bardziej jestem za tym żeby cienie usunać kosmetykami pielęgnacyjnymi, ale do tej pory nie znalazłam kremu pod oczy, który by mnie zadowolił, więc fajnie by było żeby od czasu do czasu chociaż korektor nadał takiego zdrowego, ładnego wyglądu.

Lumene Kirkas Rozświetlająca pianka do mycia twarzy Radiance Boosting Cleansing Foam - makijaż makijażem, ale trzeba go też zmyć. Ta pianka ma dokładnie zmywać makijaż a przy tym pozostawiać skórę miękką i odświeżoną. 

Muszę przyznać, że marka ma bardzo ciekawy asortyment. Jak widać moją uwagę bardziej przykuły kosmetyki do makijażu, ale osoby poszukujące pielęgnacji znajdą również coś dla siebie. Kosmetyki Lumene dostępne są w internetowym sklepie Wizaż.

Znacie kosmetyki, które mnie zainteresowały? Co o nich sądzicie? Jeśli mieliście okazję wypróbować inne, również chętnie poznam opinie na ich temat.

14 komentarzy:

  1. Bezbarwna konturówka każdemu może się przydać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten podkład kryjący. Fajny jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jeszcze tych kosmetyków : ) bezbarwna konturówka jeszcze takiej nie miałam
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno nie miałam nic z Lumene. Co do sprzedawców w drogeriach hehhhh... szkoda gadać czasami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie był żaden przytyk z mojej strony. Po prostu pani nie znała takiego produktu, ale doradziła mi coś innego.

      Usuń
  5. Kompletnie nie znam kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że Lumene ma też coś po za kolorówką. Jeśli chodzi o tą bezbarwną konturówkę to nie wiedziałam że taka istnieje 😁 Fajnie jak byś następnym razem dołączyła jakieś zdjęcia takich produktów, żeby od razu sobie je zobrazować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi się bardziej z pielęgnacją kojarzy 😂 Są, są takie 🙂 Myślałam o tym, ale nie chciałam zdjęć kraść 😅 ale na przyszłość kwestia do dogadania.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)