2/01/2021

Nowości stycznia

Biedronka i Rossmann

  • Bell optycznie wygładzający korektor pod oczy i do twarzy 02 Vanilla - 9,99 zł
  • Wibo matowy lakier do paznokci nr 6 - 5,19 zł - nie chciałam matowego a coś normalnego w podobnym kolorze. Jednak kupiłam bo i tak zazwyczaj na kolorowy lakier nakładam bezbarwny, więc zrobi się "normalny" ;D (na zdjęciu niżej widać właśnie efekt z topem Sally Hansen)
  • Sally Hansen top coat Insta-Dri - 18,49 zł - kultowy już wysuszacz a ja go dopiero pierwszy raz kupiłam xd
  • Joanna eliskir do włosów jedwabisty regenerujący - 11,79 zł - też tak macie, że po wizycie u fryzjera chce Wam się bardziej dbać o włosy? ;D
  • Isana żel do golenia Sensitive - 7,99 zł
  • Dove antyperspirant Powder Soft - 12,29 zł - tak dla odmiany od garnierowych kulek.
  • Nivea żel pod prysznic trawa cytrynowa - 7,99 zł

Maybelline

Na instagramie marki było ogłoszone testowanie nowej maskary i jak widać udało mi się załapać :)

  • Maskara Sky High - na insta pokazywałam jak wygląda szczoteczka.
  • Dodatkowo do wypróbowania dostałam kredkę do brwi Tattoo Brow Pencil 36 H - do tej pory używałam tylko bezbarwnego żelu. Kredkę wypróbowałam ze dwa razy i jednak nie zostanę fanką pomalowanych brwi kredką czy jakimś cieniem. Plus taki, że szczoteczka w tej kredce bardzo fajnie czesze brwi. Za to planuję wybrać się na regulację i hennę brwi xd

Prezent urodzinowy od Oli (blog Zielony pokoik)

  • Relaksujący płyn micelarny Clochee - jeszcze nic z tej marki nie miałam, więc bardzo się cieszę, że będę mogła coś wypróbować 😍
  • Wygładzający płyn do kąpieli cytryna i miód Organic Shop - ostatnio na blogu pisałam o żelu pod prysznic tej marki, teraz wypróbuję płyn.
  • Aloesowa pomadka do ust Idc Institute
  • Aloesowy krem do twarzy Idc Institute
  • Kwas hialuronowy 5% Bioleev
Jeszcze raz dziękuję Ola za prezent! Sprawiłaś mi wielką radość :)

W styczniu na kosmetyki wydałam 73,73 zł. W grudniu było to 147,92 zł.

Takie to moje nowości z pierwszego miesiąca nowego roku :D Co ciekawego wpadło do Waszych kosmetyczek?

26 komentarzy:

  1. Znam Sally Hansen top coat Insta-Dri, kupuję już od lat :)
    Śliczny kolor lakieru do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości, jestem ciekawa tego korektora pod oczy Bell. Daj znać, jak się sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Top Coat z SH to mój wieloletni ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak się spisze maskara:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa, jak wypadnie ta masakra Maybelline 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego testowania:) Bardzo podoba mi się kolor lakieru do paznokci:) Ja w styczniu kupiłam w Biedronce: żel do golenia Skino, szampon ziołowy Schauma, krem do rąk Be Beauty, peeling do ust Bell, pomadka ochronna Bell, lakier do paznokci Bell i olejek z czarnuszki Bioelixire:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo jestem ciekawa tego nowego tuszu Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się za jakiś czas coś o nim napisać i pokazać zdjęcia :)

      Usuń
  8. Wysuszacz insta dri i deo dove - moi ulubieńcy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na tę mascarę Maybelline jest teraz mega szał :) Ciekawe czy faktycznie jest tak dobra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to z nowościami bywa :D Pierwsze wrażenia fajne, ale jak to dalej będzie nie wiem :D

      Usuń
  10. wow sporo tych nwości! a ja właśnie muszę się wybrać do rossmanna, bo mi się kończą podstawowe rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam teraz ochotę na jakiś soczysty zapach żelu pod prysznic! Ta trawa cytrynowa brzmi niesamowicie kusząco! Taki zastrzyk energii i słoneczka w środku zimy :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)