1/22/2021

Weekendowe polecajki #35

rudy pies

Pierwsze polecajki w tym roku. Zapraszam :)

MUZYKA

Dziwna Wiosna - Niepewność



Dziwna Wiosna - Sen



B.R.O - Muza



Paluch "Nie Ma Życia" ft. KęKę



Piekielny - Jeszcze parę drinków



kartky ft ruskiefajki - KRZYK



INEE - AŁA



Mesajah - Nowy Rozdział



TPS / Ziomuś - Na ostatni dzwonek feat. Dedis, Dawid Obserwator



Natalia Zastępa - Mantry ft. Sonbird




SERIAL

"The good doctor" (2017)


Młody, niezwykle uzdolniony lekarz z autyzmem otrzymuje pracę na oddziale chirurgii prestiżowego szpitala.
Gatunek: dramat

Jakiś czas temu pytałam Was na instagramie o seriale a co do czego zaczęłam jeszcze raz oglądać "The good doctor". Nie pamiętałam na jakim odcinku przerwałam (chyba jakichś odcinków brakowało i dlatego przestałam), więc oglądam od początku i to z zaciekawieniem.

FILMY

"Kalifornijskie święta" (2020)


Jego beztroski styl życia jest zagrożony, więc ten uroczy bogacz udaje robotnika, aby przekonać właścicielkę rancza do sprzedaży rodzinnej ziemi przed Bożym Narodzeniem.
Gatunek: Komedia rom. / Świąteczny

8/10. Jeszcze jeden świąteczny się załapał ;D Tak jak napisałam na początku to pierwsze polecenia w tym roku a ten film obejrzałam jeszcze w poprzednim.

"W blasku nocy" (2018)


Nastolatka cierpi na chorobę, która uniemożliwia jej przebywanie na słońcu. Od dawna zauroczona jest chłopakiem z sąsiedztwa, marząc o poznaniu go.
Gatunek: melodramat

9/10, w ogóle dodałam go do ulubionych. Nie wyobrażam sobie takiego życia, że nie mogłabym wychodzić na słońce... Mój tata ma bielactwo i musi uważać, ale co dopiero takie coś.

"Miłość bez końca" (2014)


Jade i David zakochują się w sobie podczas niezapomnianego lata. Ich uczucie natrafia na wiele problemów, w tym opór ze strony ojca dziewczyny. 
Gatunek: melodramat

9/10.

"Na topie" (2020)


Gwiazda muzyki i jej przepracowana asystentka dostają możliwość podjęcia decyzji, która kompletnie odmnieni ich życie i kariery.
Gatunek: Melodramat / Muzyczny

8/10. Ten opis za specjalnie nie zachęca do obejrzenia, ale tak od siebie polecam.

"Jak być normalną" (2015)


Trzydziestoletnia María de las Montanas jest przekonana, że całe jej życie to niekończące się pasmo porażek. Przyczyn takiego stanu rzeczy upatruje we własnej odmienności. Tworzy listę cech, jakimi powinien odznaczać się normalny człowiek, i próbuje je w sobie zaszczepić.
Gatunek: Komedia romantyczna.

8/10. Zakończenie było do przewidzenia, ale i tak spoko :D ale tego wspólnego puszczania bąków pod kocem nie kumam xD

"Miłość pod gwiazdami" (2015)


Trzydziestoletnia wieczna studentka zaprzyjaźnia się z dziewczynką, która niedawno straciła matkę. Znajomość ta pomaga kobiecie dorosnąć.
Gatunek: Komedia romantyczna.

9/10. Wydaje mi się, że już kiedyś to oglądałam, ale nie żałuję.

"Za wszelką cenę" (2004)


Trzydziestolatka prosi emerytowanego trenera o pomoc w osiągnięciu sukcesu na ringu boksu zawodowego.
Gatunek: dramat.

8/10. Wspominałam już chyba kiedyś, że lubię filmy o ludziach z pasją. Mogą to być i bokserzy. Szczerze mówiąc takiego zakończenia jak tutaj było się nie spodziewałam.

Almost friends (2016)


Charlie, utalentowany szef kuchni, poznaje piękną Amber, w której zakochuje się od pierwszego wejrzenia. Za namową przyjaciół, postanawia zawalczyć o jej względy.
Gatunek: Dramat / Komedia

7/10. Szukałam sobie filmu do obejrzenia i zobaczyłam znajomą twarz - Freddie Highmore - aktor z mojego serialu, Dr Shaun Murphy. Z ciekawości obejrzałam bo w serialu gra człowieka z autyzmem, w filmie zupełnie inaczej. Ale! w największym szoku byłam gdy się dopatrzyłam, że ten aktor grał główną rolę w filmie "August Rush" (Cudowne dziecko). Oglądałam lata temu (filmweb mówi, że 10 lat temu), ale pamiętam, że bardzo mi się podobał! Chyba zrobię sobie niedługo przypominajkę i obejrzę jeszcze raz.

Obejrzałam też film "#JESTEM M. MISFIT". Pamiętam, że byłam go ciekawa od momentu kiedy zobaczyłam reklamę w tv (te internetowe życie ;D), ale jak to z polskimi filmami było ciężko. Miałam wrażenie jakbym oglądała taką polską wersję "High School Musical", przesłodzony. Z 10 lat temu (nawet więcej) pewnie byłabym zachwycona ;D

Co do książek to w środę wrzuciłam tutaj wpis na temat drugiego tomu "Rysiek Riedel we wspomnieniach". Teraz czytam "Iskra" Alice Broadway na zmianę z "Wysoko wrażliwi" Elaine N. Aron.

22 komentarze:

  1. Sporo romansideł, które znam z czasów jak je namiętnie oglądałam i ogólnie oglądałam więcej filmów :P Czyli w blasku nocy, pod gwiazdami (on jest w sumie podobny do wielu filmów), miłość bez końca. Wtedy wszystkie mi się podobały, a zwłaszcza 1 i 3. Co do the good doctor - nie był zły, ale dla mnie za mało wciągający, by oglądać dalej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wciąż lubię romansidła :D mniej może oglądałam jak byłam w związku xD O patrz, ja póki co czuję się "wciągnięta" ;D chociaż może bardziej sam przypadek autyzmu mnie interesuje.

      Usuń
  2. Ile ciekawych polecajek u Ciebie! Chętnie im się przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny piesek, taki wesoły :)
    Kalifornijskie święta miałam obejrzeć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję za polecajki, zapoznam się z nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpisy tego typu zawsze mi uświadamiają jak jestem do tyłu w kwestii filmów :D Żadnego z nich nie oglądałam. Najczęściej jednak sięgam po thrillery i horrory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się jakaś "do przodu" nie czuję :D ale to pewnie właśnie bardziej chodzi o gatunki. Ja horrorów w ogóle nie oglądam, thrillery bardzo rzadko.

      Usuń
  6. Swoją drogą uroczy pieseł :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chetnie skorzystam z tej listy filmów bo często mam problem w wyborem :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Spora polecajka :D Z tego co widzę, nie znam chyba z tego co polecasz nic, więc koniecznie muszę się bliżej przyjrzeć w wolnym czasie:)

    Pozdrawiam serdecznie, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenek zawsze staram się wrzucić 10 a z resztą różnie bywa ;D Mam nadzieję, że coś Ci się spodoba :)

      Usuń
  9. Mam wrażenie że nic z tego nie znam ale ja raczej mam słaba głowę do tytułów więc muszę sobie wszystkie te polecenia sprawdzić w sieci :) mimo to bardzo sporo fajnych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w planach obejrzeć Na topie, chciałam iść na to do kina, ale pandemia pokrzyżowała mi plany :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)