11/27/2020

Weekendowe polecajki #33 (świąteczne filmy)


MUZYKA

ARAHJA - Clödie

Na ogół wolę męskie wokale, ale ta damska wersja piosenki Kultu jednak do mnie przemawia ;)

Janek Traczyk - Nadal jestem

Roundtable Rival - Lindsey Stirling

Jestem ciekawa czy ktoś z Was lubi chociaż czasem posłuchać Lindsey.

Siles - Zapach tych kwiatów

Sweet Noise - Dzisiaj mnie kochasz, jutro nienawidzisz


FILMY


Ostatnio złapałam jakąś fazę na świąteczne filmy i tak przez kilka dni wieczorami oglądałam. Pokażę te, które mi się szczególnie spodobały. Ocenę jak zwykle przy większej ilości tytułów podam filmwebową, czyli ilość gwiazdek na 10.

Zamiana z księżniczką (2018)

Zwyczajna cukiernik z Chicago i przyszła księżniczka, które wyglądają jak bliźniaczki, postanawiają przed świętami zamienić się życiami.
Gatunek: Romans / Świąteczny

8/10. Historia z takimi zamianami znana, ale i tak bardzo mi się spodobał ;) Właśnie wyczaiłam, że jest druga część ;D

Święta na Alasce (2014)

Dr Lauren Brunell od zawsze pragnęła pójść w ślady ojca i zostać chirurgiem. Jej plany krzyżują się kiedy nie dostaje się na wymarzone stypendium. Oczekując na liście rezerwowych decyduje się przyjąć stanowisko głównego lekarza w małym, odległym miasteczku Garland na Alasce. Tam spotyka przystojnego Andy'ego, który uczy ją czerpania radości z życia oraz jego ojca, Franka, skrywającego pewną tajemnicę. Gdy Lauren jest bliska rozwiązania zagadki otrzymuje wiadomość, która zmusi ją do podjęcia jednej z najważniejszych decyzji w życiu.
Gatunek: Melodramat / Świąteczny

7/10

Świąteczna dziewczyna (2016)

Uciekający przed zaaranżowanym małżeństwem, pochodzący z wyższych sfer, Nicholas podczas balu kostiumowego zauważa przepiękną dziewczynę. Wiecznie zapracowaną Angie, walczącą o utrzymanie firmy wuja. Ale niczym w opowieści o Kopciuszku, ona znika zanim jemu udaje się skraść choćby pocałunek.
Gatunek: Komedia romantyczna / Świąteczny

9/10. Taki świąteczny Kopciuszek ;)

12 świątecznych randek (2011)

Dwudziestokilkuletnia Kate Stanton wciąż nie może pogodzić się z rozstaniem z Jackiem. W Wigilię kobieta umawia się na randkę w ciemno. W umówionym miejscu spotyka przystojnego Milesa. Pomimo wyraźnego zainteresowania mężczyzny, odrzuca go i rani, poświęcając wszystkie swoje siły i całą uwagę na bezskuteczne próby odzyskania dawnego partnera. Na koniec dnia znowu zostaje sama. Nieoczekiwanie o północy cofa się w czasie i..."
Gatunek:  Dramat / Komedia / Romans / Świąteczny

7/10. Tych randek mogłoby być trochę mniej, ale ogólnie to jednak można obejrzeć ;D

Świąteczny spadek (2017)

By odziedziczyć spadek i przejąć rodzinną firmę Ellen musi osobiście dostarczyć przesyłkę do swojego rodzinnego miasta.
Gatunek: Romans / Świąteczny

7/10

Gwiazdka w domu (2018)

Przeżywająca kryzys zawodowy kobieta wraca w rodzinne strony, gdzie spotyka swojego szkolnego ukochanego.
Gatunek: Romans / Świąteczny

7/10

Gwiazdka w Grand Valley (2018)

Młoda malarka bez sukcesów zawodowych spędza święta pomagając w górskim hotelu, gdzie poznaje wdowca z dwójką dzieci.
Gatunek: Romans

7/10

Święta na piątkę (2014)

Organizatorka przyjęć stara się urządzić Wigilię dla mieszkańców Nowego Jorku w znanym sklepie z zabawkami, pomimo iż jego właściciele nie wyrażają na to zgody.
Gatunek: Familijny / Świąteczny

7/10

Były jeszcze inne, ale oceniłam już na mniej. Podam tytułu. Może kogoś coś zainteresuje: Miłość na gwiazdkę (6), Nie jestem gotowa na święta (6), A Wish for Christmas (5).

Jeśli znacie filmy w podobnym klimacie to chętnie przygarnę polecenia :) Miłego weekendu!

21 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe polecajki, chętnie skorzystam przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, zapisałam sobie kilka tytułów i będę oglądać :) Najbardziej ciekawi mnie ta Zamiana księżniczek, bo właśnie widziałam na Netflixie drugą część ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszę się, że coś się może przydać :) Wczoraj obejrzałam, też spoko 👌

      Usuń
  3. Oglądałam wszystkie te filmy :D Są świetne, część z nich oglądałam jeszcze raz już w tym roku hehe :D Kocham świąteczny klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie jestem mega fanką świątecznych propozycji coś tam obejrzę, ale bez większych szaleństw jeśli chodzi o ilość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie oglądam świąteczny h filmów, zostawię na grudzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zobaczę któryś z filmów, bo co roku sobie obiecuję obejrzeć coś nowego, a i tak kończy się na klasykach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję tytuły świątecznych filmów :D Od przyszłego weekendu zaczynam ich oglądanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Lindsey. Do dzisiaj żałuję, ze nie miałam okazji być na jej koncercie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio też mam fazę na świąteczne filmy ;) Podobały mi się zwłaszcza "Randki od święta" (Holidate) - mega się uśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)