11/25/2020

Biovax Botanic oczyszczający szampon octowy - recenzja

szampon octowy

Intensywnie oczyszczająca kuracja przeznaczona do włosów potrzebujących wzmocnienia, wygładzenia i przywrócenia im naturalnego blasku.

EFEKTY:
  • włosy wygładzone i odświeżone
  • optymalna mikroflora bakteryjna skalpu
  • nawilżone, miękkie włosy na całej długości

SKŁAD: Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Bis-(Isostearoyl/Oleoyl Isopropyl) Dimonium Methosulfate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Betaine, Glyceryl Caprylate/Caprate, Parfum, Acetum, Prunus Armeniaca Fruit Extract, Prunus Persica Fruit Extract, Pyrus Malus Fruit Extract, Polysorbate 80, Glycerin, Lavandula Angustifolia Flower Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Thymus Vulgaris Flower/Leaf Extract, Mentha Piperita Leaf Extract,Pisum Sativum Peptide, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyl Trimonium Chloride, Rubus Chamaemorus Fruit Extract, Propanediol, Acorus Calamus Root Extract, Sodium Chloride, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Tetrasodium EDTA, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Limonene, Linalool.

POJEMNOŚĆ: 200 ml
CENA: Ja szampon otrzymałam po konferencji Meet Beauty online. Kosztuje 20,90 zł.


OPAKOWANIE: muszę powiedzieć, że moje ulubione bo z pompką! Póki co nie zacina się. Chociaż opakowanie jest ciemne to pod światło można zobaczyć ile jeszcze szamponu zostało.
ZAPACH: wyczuwam w nim octową nutę, ale nie jest na tyle straszna by odrzucać i tego zapachu nie czuć po wyschnięciu włosów.


KOLOR: na zdjęciu może wydawać się bezbarwny, ale w rzeczywistości jest taki jakby mętny.
KONSYSTENCJA: dość rzadka, ale też nie na tyle żebym go marnowała i mi uciekał między palcami.

DZIAŁANIE: Ja do umycia moich włosów potrzebuję dwóch porcji szamponu. Pieni się, ale nie jakoś bardzo mocno. Szampon dobrze oczyszcza włosy a przy tym ich nie plącze. Po osuszeniu na spokojnie można je rozczesać, chociaż ja zazwyczaj zanim to zrobię to spryskuję je odżywką. Na zdjęciu obok jednak widzicie efekt po samym szamponie. Czesanie, chwila ugniatania i jest jak jest ;D Przy szamponach za bardzo nie zwracam uwagi na właściwości pielęgnacyjne. Ma myć, najlepiej żeby nie plątał włosów i po prostu nie pogarszał ich stanu i tutaj tak jest. Włosy myję zazwyczaj co drugi dzień, ale tego drugiego je związuje bo rozpuszczone już najlepiej się nie prezentują. Moje włosy mają tendencję do szybkiego przetłuszczania się, ale przy tym szamponie nawet mycie co drugi dzień jest dla mnie spoko ;D

Znacie ten szampon? Sięgacie w ogóle po kosmetyki marki Biovax? Pamiętam czas gdy saszetki z maskami i ogólnie maski były popularne a później jakoś ucichło. Ja nawet na blogu ostatni raz o kosmetykach Biovaxu pisałam prawie trzy lata temu ;O Myślę, że jednak warto zainteresować się marką na nowo. W każdym razie szampon jest fajny ;)

11 komentarzy:

  1. Wow ale piękny skręt, aż szok, że to tylko po szamponie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak mi włosy szaleją odkąd ścięłam je w sierpniu ;D

      Usuń
    2. Też jestem zauroczona Twoimi falami:) a ja się zastanawiałam właśnie czy też ściąć bo liczę, że skret sie poprawi ale nie wiem czy u mnie to coś da ale może warto zaryzykować!

      Usuń
    3. Miło mi :D Warto spróbować, jak coś nie wypali to i tak odrosną ;) W moim przypadku końcówki zawsze się podwijały i ogólnie włosy od spodu ;D przy ścięciu na tak krótko chwila ugniatania i idzie po całości ;D

      Usuń
  2. Lubię ich produkty :). Ten też pewnie z czasem poznam, tym bardziej że lubiłam starszą serię Botanic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam się do fanek Twoich fal! Całe życie o takich marzę <3
    Co do szamponu - mam, właśnie będzie się kończył na dniach, zrobię recenzję ale zdradzę tylko że jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zakładamy klub fanów moich fal haha
      Too czekam na Twoją pełną recenzję! :)

      Usuń
  4. Dziękuję :) Czyli nie jestem sama w tych przemyśleniach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)