9/11/2020

Weekendowe polecajki #29


Będzie książka, ale tradycyjnie zaczynam od muzyki ;P

MUZYKA



Karolina Czarnecka feat. Sarius – Pielgrzymka


"Hera, koka, hasz" tak mi nie weszła, ale ta! I Sarius swoje robi ;)

"Będę zawsze szła pod wiatr
Nie przestanę biec, szukać będę gwiazd
Ludzie z marzeń okradają nas
Etos zdrady, katastrofy czas"

GRIZZLEE X MIYO - STROBO


Piekielny - Biec do gwiazd


Tomek Lipiński - Nie pytaj mnie, co jest dobre, a co złe


"Świat oszalał..."

Bruklin - 10 lat później

Znów moc instagrama. Tym razem w temacie muzyki. Napisał do mnie wokalista zespołu z pytaniem co sądzę o najnowszej piosence i takim sposobem poznałam nowy zespół i coś mi nawet wpadło w ucho :)

Bruklin - Lwia część


Kartky feat. Przyłu - bajki robotów


Kartky - budzę się spać


Kartky ft. Deys - gorzkich snów


Gienek Loska - W Jedną Stronę Bilet

Wczoraj się dowiedziałam, że Gienek zmarł. Wielka szkoda. Jednak oczywiście polecam zapoznać się z twórczością...


KSIĄŻKA


"Kryształowe dzieci" Laura Chudzyńska



Miałam okazję przeczytać kolejną debiutancką książkę. Uzależnienia - ciężki temat, ale jednak książkę czytało mi się szybko z zaciekawieniem co dalej. Mamy tutaj 5 historii, które gdzieś tam się ze sobą łączą (przyjaźń, miłość, korepetycje iii używki). W tych historiach pojawiają się jeszcze historie innych osób i czasami musiałam się wracać do poprzednich rozdziałów żeby przypomnieć sobie o co lub o kogo chodziło, ale to wina mojego nieogarnięcia a nie autorki. Najbardziej jestem ciekawa dalszych losów Miriam, czy serio poszła do "pracy", o której była mowa na końcu i jak to się potoczyło.

Mieliście kiedyś taką fazę na książki tego typu? Ja kiedyś, kiedyś tak. "My, dzieci z dworca ZOO", "Ćpun", "Hera, moja miłość" i inne.

FILMY


"Poczujcie rytm" (2020)

Po niepowodzeniu na Broadwayu egocentryczna tancerka wraca do rodzinnego miasta i rozpoczyna treningi z grupą niesfornych tancerek przygotowujących się do zawodów.
Gatunek: dramat / komedia.

"Wytańcz to" (2020)

Quinn Ackerman ubiega się o przyjęcie do wymarzonego koledżu. Sukces zależy od udziału w konkursie tanecznym jej grupy, którą dopiero usiłuje stworzyć.
Gatunek: komedia / muzyczny.

Co tu dużo mówić. Lubię tego typu filmy. Wątki miłosne też były :D 8/10 oba.

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)