7/20/2020

ISANA pianka do golenia z aloesem - recenzja


Pianka do golenia wiadomo do czego służy i jak jej używać ;D

SKŁAD: Aqua, Glycerin, Triethanolamine, Stearic Acid, Palmitic Acid, Butane, Laureth- 23, Propane, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Sodium Laureth Sulfate, Parfum, Linalool, Phenoxyethanol.

POJEMNOŚĆ: 150 ml
CENA: kupiłam w Rossmannie za 4,99 zł.


OPAKOWANIE: tradycyjnie puszka i plastikowa zatyczka.
ZAPACH: delikatny, bliżej nieokreślony, ale ładny ;D
KOLOR: biały.
KONSYSTENCJA: pianka jak pianka :D


DZIAŁANIE: ostatnio częściej używałam żeli do golenia i przyzwyczaiłam się do tego, że tworzą gęstą i zwartą pianę. Taka "gotowa" pianka jest lżejsza, wydaje mi się, że trzeba jej też więcej wycisnąć niż żelu, ale swoje zadania spełnia jak należy. Daje poślizg maszynce, nie zapycha jej. Nie wywołuje u mnie żadnych podrażnień. I to chyba tyle ;D

Znacie pianki do golenia marki Isana? Co o nich myślicie?

12 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)