3/30/2020

Oriflame Loved Up Feel Good woda toaletowa dla kobiet


oriflame loved up feel good
Zmysłowa, orientalno-owocowa kompozycja z grzesznie kuszącymi nutami śliwki, czarnego pieprzu i drewna sandałowego, specjalnie opracowana, by odkryć twoją namiętną i uwodzicielską stronę.

SKŁAD: ALCOHOL DENAT., AQUA, PARFUM, CITRUS AURANTIUM BERGAMIA PEEL OIL, LIMONENE, BENZYL SALICYLATE, CITRUS NOBILIS PEEL OIL, CITRUS LIMON PEEL OIL, HYDROXYCITRONELLAL, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, LINALOOL, COUMARIN, CITRAL

POJEMNOŚĆ: 50 ml

CENA: ja kupiłam ją za 29,99 zł. Na stronie Oriflame obecnie widnieje cena 39,99 zł (regularna 59,90 zł) i trochę się przeraziłam widząc na różnych innych stronach ceny w przedziale 70-100 zł.


FLAKONIK: niby prosty, ale bardzo zwraca moją uwagę! Ta fantazyjna plama na tylnej ściance robi fajny efekt, do tego rurka w środku w tym samym kolorze. Czarna zatyczka i dozownik. Wszystko razem tworzy spójną całość i ładnie wygląda na półce. Flakonik był zapakowany w kartonik w kolorze tej "plamy" i folię.

oriflame loved up feel good

MOJA OPINIA: Wciąż nie stałam się mistrzynią opisywania zapachów :D Ja czuję tutaj taką ciepłą śliwkę. Można mieć skojarzenia z kompotem, ale w takim perfumeryjnym wydaniu i to wcale nie jest minus. Zapach mega mi się podoba! Zwrócił już moją uwagę na zapachowej stronie w katalogu a na żywo zakochałam się i używam go teraz cały czas, nie mam ochoty na odskocznie. Z zapachami Oriflame już tak mam, że jak jakiś po próbce/stronie w katalogu mi się spodoba to później staje się takim moim zapachowym cudem ;) Love Potion, która towarzyszy na zdjęciach to moja kolejna buteleczka, więc Oriflame robi to dobrze ;) Wracając do Loved Up to zapach idealny na zimę bo ociepla aurę, ale też wydaje mi się, że będzie super na letnie wieczory bo w końcu śliwka i przywodzi na myśl takie letnie ciepło, letni wieczór. No po prostu zapach na każdą porę. Chociaż jest owocowy to to takie romantyczne wydanie, więc i na randkę jak znalazł. Utrzymuje się długo na skórze. Nawet jeśli popsikam się rano to wieczorem przysuwając nos do skóry czuć jeszcze delikatnie zapach. Zaznaczę, że nie wierzę w te historie, że jak nie czujemy swoich perfum to ten zapach dopiero do nas pasuje. Zdecydowanie trafia do grona moich ulubieńców <3

Znacie zapach Loved Up Feel Good? A może drugą wersję Wake Up? W ogóle czy lubicie zapachy marki Oriflame? Macie jakieś ulubione?

24 komentarze:

  1. Jejku Ja już dawno nie miałam żadnego zapachu z Oriflame, ale może się skuszę na Loved Up :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem mało zapachowa, nie kupuję za często perfum, nie znam się też na zapachach do końca :D Ale wydaje się ciekawy! Musiałabym poniuchać, bo jestem bardzo wybredna - przyznaję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię zmieniać, gorszej z opisaniem zapachu :D Też wolę w ciemno nie brać ;D

      Usuń
  3. Loved Up znam tylko z potarcia kartki katalogu, całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachy Oriflame lubię i kilka mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachu jeszcze nie miałam, ale w marcu zdenkowałam żel pod prysznic z tej serii - cudowny ciepły zapach tak jak mówisz, śliwki, ja jeszcze czuję pieprz :D Idealny na jesień-zimę, nie wykluczam kupienia kiedyś i buteleczki perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tę markę jednak nie używałam nic co produkuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta śliwka mnie tutaj bardzo przekonuje. Ale to już zdążyłam wspomnieć na IG :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O ile dobrze się orientuję to nigdy nie miałam zapachu z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam coś wypróbować :) Na blogu pisałam też o kilku innych oprócz Loved Up.

      Usuń
  9. Nie znam zapachów Oriflame, ale ta śliwka... kusisz :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)