2/28/2020

Weekendowe polecajki #16

magda maluje Magdalena Augustyniak

Od razu widać, że będzie książka, ale tradycyjnie zacznę od piosenek :D

MUZYKA

Andy Grammer - My Own Hero


Bonson - Złap mnie (prod. Pelo) MGK Remix


"Sam nie wiem co jest ze mną znów nie tak"

5 Seconds Of Summer - Talk Fast


ZEUS - Wszystko i nic

Tego ostatnio niemalże codziennie po parę razy słucham. Na IG Wam wrzucałam.

"Mówią, że dopóki siebie nie znajdziesz, nie odnajdziesz się z nikim"

sanah - Melodia

To znalazłam dzisiaj przy sprzątaniu. No mają coś w sobie piosenki tej pani.

"Pociesza mnie tylko melodia
Tłumi mój żal, mówię sobie:
"Tańcz, tańcz, tańcz", może to coś da"

PAWEŁ DOMAGAŁA - Hiob

Też coś dzisiejszego ;)

KSIĄŻKI

A konkretnie jedna, czyli "Żyj maluj zarabiaj" Magdaleny Augustyniak znanej jako Magda Maluje.

książka magda maluje

O tej książce wspominałam tydzień temu, teraz już skończyłam czytać i piszę co i jak :D Pewnie się domyślacie, że wizażystką to ja nie planuję być :D mało u mnie recenzji makijażowych, ale to nic. Myślę, że porady z tej książki można odnieść do interesu w każdej dziedzinie. Magda opisuje swoje początki, wspomina również inne pasje, pokazuje kosmetyczkę z początków i obecny kuferek profesjonalnej makijażystki. W książce znajdziecie poszczególne etapy budowania biznesu, nawet wyliczenia $$ co myślę, że może być bardzo pomocne bo raczej rzadko kiedy mówi się o pieniądzach. Do tego wszystkiego piękne zdjęcia, prosty zrozumiały język a z naprawdę ważnymi informacjami. Ja tę książkę czytałam kilka dni, ale to wiadomo różnie bywa z czasem bo tak jakby drugą połowę "połknęłam" w jeden wieczór. Tak technicznie wspomnę, że trzeba się z książka obchodzić delikatnie - mi wypadło z niej kilka kartek, ale możliwe, że to tylko mój egzemplarz taki jest.

***
Wracając do głównego tematu bloga, chcę się Wam pochwalić, że wczoraj dostałam zaproszenie na piątą edycję Meet Beauty! Wczoraj już informowałam o tym na instagramie i facebooku, ale może nie każdy z Was tam jest, więc chwalę się i tutaj ;) Koniecznie dajcie znać czy też będziecie! A tutaj podrzucam Wam link do mojej pierwszej edycji <klik>

V edycja meet beauty

14 komentarzy:

  1. uuu bez filmów i seriali? jak to tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuję się zająć pisaniem licenjatu xD ale co do seriali to od lat oglądam "Pierwszą miłość" :D

      Usuń
    2. Ha ha Zaczarowana miałam to samo napisać :D Przyjemnego i szybkiego pisania pracy dyplomowej :) Właśnie zapoznaję się dzięki Tobie z piosenką Sanah i Pawła Domagały :)

      Usuń
  2. Byłam ciekawa jaki film polecisz a tutaj klops ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję V edycji :)
    Już nie mogę się doczekać relacji i wrażeń z pobytu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po książkę sięgnę :) Ostatnio i niej głośno :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)