1/10/2020

Weekendowe polecajki #13

leśna ścieżka i pies

MUZYKA

Szok bo pojawi się tutaj trochę babskich głosów ;D


Tadeusz Seibert - Na Nic Nie Czekam



"na nic nie czekam
garściami chwytam każdy dzień
wszystko wokół się zmienia
między wierszami ukryty sens
spragniony szczęścia
biegnę przed siebie ile sił
mój dom bez adresu
a w nim szeroko otwarte drzwi"

B.R.O - Nie Będziemy Przyjaciółmi





"Nie Będziemy Przyjaciółmi , nie
Nawet kiedy czas nas od siebie uwolni
Nie Będziemy Przyjaciółmi
Więc możesz być ze mną, albo o mnie zapomnij
Bo nie Będziemy Przyjaciółmi"

Piekielny - Psujesz mnie





"Jak piszesz do mnie szybciej też nie bije serce raczej
Ale fajnie w sumie, że pomyślisz o mnie czasem"


Romantycy Lekkich Obyczajów - Przyszła Zaspana





CHEAP TOBACCO - Nieidealni





"To nie od Ciebie zależy
Po prostu tak już mam
Wpadam ze złego stanu
W jeszcze gorszy stan
Zapadam się w nim
Aż dosięgnę dna
To teraz wiesz już wszystko
Oto cała ja"

"Odwieczna walka trwa
Co złego to nie Ty
Co dobrego to nie ja"

sanah - SIEBIE ZAPYTASZ





Ania Dąbrowska - Poskładaj mnie





Imagine Dragons - Stuck





Kacper HTA feat Kartky - Toksyczny prod. Hut x Stuletni Mędrzec





"te słone łzy - jutra gorzki smak
kiedyś obudzimy się na pewno
a ja idę sam przez toksyczny świat
szukam tlenu, jakby brakło na zewnątrz
tylko daj żyć"

Five Finger Death Punch - I Refuse





FILMY

A konkretnie to jeden film.

Sztuka ścigania się w deszczu (2019)

Kierowca wyścigowy jest bez reszty oddany swemu kochającemu, mądremu, przejawiającemu niemal ludzkie cechy psu o imieniu Enzo.
Gatunek: dramat, komedia

Ten film poleciła mi w poprzednich polecajkach jedna z komentujących osób i jestem bardzo wdzięczna! Nie pamiętam kiedy ostatnio film mnie tak wzruszył. Co prawda łatwo przekonać mnie do filmu mówiąc, że będzie tam pies, sportowiec (muzyk, ogólnie osoba z pasją), ale nie każdy okazuje się taki mega! Z całego serca polecam.

Ja jestem w drodze do Warszawy. Pierwszy zjazd po nowym roku na studiach... Życzę Wam udanego weekendu i może coś się Wam przyda z moich poleceń ;)

24 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe propozycje :) Weekendy mam niestety najbardziej zajęte :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam świetne skojarzenia z Imagine Dragons. Występowali przed finałem Ligi Mistrzów, który wygrał mój kochany klub piłkarski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo znowu ktoś z Voice widzę ;) Tym razem muzycznie znalazłam coś dla siebie siebie zapytasz luuubię, a odkryłam całkowicie przypadkowo! Natomiast Anie Dąbrowską i Image Dragons często słucham. Chociaż tym razem tej piosenki ID nie słyszałam chyba wcześniej! :)
    Film zobaczę na pewno - ogólnie pokazywało mi go w rekomendacjach ale nie byłam przekonana, teraz jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi jakoś wskoczył ;D Ja ogólnie jakoś kobiet mało słucham, ale ostatnio tak wypadło :D Imagine Dragons za to <3
      Mam nadzieję, że się nie rozczarujesz filmem :)

      Usuń
  4. Kurcze, jakie ja mam zaległości w polskich utworach, a widzę, że Ty najczęściej takich słuchasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam ten film.. piękny... nawet komuś polecałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście to ja Ci tutaj poleciłam :D
      Nie ma za co - przyjemność po mojej stronie :)

      Jeśli lubisz filmy historyczne-wojenne i na faktach to mogę polecić Przełęcz Ocalonych a z takich refleksyjnych z romansem "Zagubiona walentynka" lub "Zaginiona walentynka" :)

      Usuń
    2. Naprawdę super film :)

      Historyczne niekoniecznie, ale może z ciekawości zobaczę. Walentynkę znam :)

      Usuń
  6. Na filmy zerknę, choć ostatnio głównie horrory oglądam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Anię Dąbrowską <3 :) Filmu nie znam, ale może odpale jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałem chwilę detoksu od youtuba ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwsze co robię po włączeniu komputera to włączenie muzyki ;D

      Usuń
  9. Ja zawsze odpalam rano do kawy jakąś muzykę - tak by dobrze zacząć dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Film z przyjemnością obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś slabo u mnie ze znajomością muzyki bo kojarzę tylko tą piosenkę Ani Dabrowskiej :D Filmu jeszcze nie widziałam ale może obejrze w jakiś wolny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)