1/29/2020

Lilly of the valley, czyli żel pod prysznic BeBeauty z Biedronki

żel pod prysznic z bordowej tubce z biedronki

Pozwól rozpieścić swoje zmysły eleganckim zapachem konwalii, róży oraz piżma.

Skład żelu pod prysznic lilly of the valley

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Glycereth-2 Cocoate, Glycol Distearate, Cocamide MEA, Coco-Glucoside, Argania Spinosa Kernel Oil (olej arganowy), Nelumbo Nucifera Flower Extract (wyciąg z lotosu), Citrid Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Polyquaternium-7, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum.

POJEMNOŚĆ: 200 ml
CENA: około 4 zł w Biedronce.

Jeszcze w grudniu zeszłego roku pisałam Wam o dwóch innych żelach z tej serii: Jasmin i Magnolia. Jednak musiałam wypróbować też trzecią tubkę ;D


OPAKOWANIE: od pozostałych dwóch różni się tylko kolorem. Muszę przyznać, że ten kolor bardzo bardzo mi się podoba! Tubka stojąca na głowie. No nie mam do czego się przyczepić.

ZAPACH: konwalii i róży na szczęście samodzielnie nie wyczuwam. Konwalie lubię, ale w ogródku, zapachu róży nie lubię. Ogólnie nie jestem fanką kwiatowych zapachów w kosmetykach i perfumach. Piżma też jakoś nie potrafię określić ;O Całość tego zapachu określiłabym jako przyciągający, trochę elegancki, zmysłowy/ romantyczny wręcz. Muszę przyznać, że podoba mi się najbardziej z całej trójki. Kojarzy mi się z przytłumionym światłem w łazience, świecami, po prostu takim romantycznym wieczorem, nawet jeśli takim tylko dla siebie ;) i to tylko za 4 zł ;D


KOLOR i KONSYSTENCJA: też wypadają tak samo jak poprzednicy. Konsystencja typowo żelowa, kolor taki trochę nijaki, trochę perłowy.

DZIAŁANIE: tutaj też nie mam się czego czepiać. Dobrze się sprawdza bezpośrednio na skórze (pieni się i dobrze) jak i jako płyn do kąpieli (spora ilość piany i ładny zapach, który roznosi się po łazience). Mojej skórze niczego złego nie robi. O nawilżeniem dbam aktualnie masłem do ciała Bielendy.

Kto też się skusił na całą trójkę tych żeli? :D

26 komentarzy:

  1. Widziałam tą serię żeli w Biedronce, jednak nie kupiłam, nie moje zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też wydawało, że nie moje bo kwiatowe a jednak okazały się spoko :D

      Usuń
  2. Ja się skusiłam na zakup całej trójcy :) Teraz używam magnolii i jestem urzeczona tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja już też mam całą trójkę wypróbowaną :) Trzeba przyznać, że udały się te zapachy Biedronce.

      Usuń
  3. Bardzo się z tym żelem polubiłam, a też nie jestem zbytnio "kwiatowa" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie ciekawi zapach :) zwracam na to dużą uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię konwalie i ich zapach :) ale na idealne jego odzwierciedlenie jeszcze nie trafiłam, ciekawe jak ten żel by się u mnie spisał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe czy są jeszcze dostępne, nie kupiłam ich wcześniej, a teraz trochę żałuję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten jeszcze w tym miesiącu dorwałam, więc może jeszcze można je znaleźć :)

      Usuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnego żelu z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy byłby to mój ulubiony wariant zapachowy. Chyba jednak gustuję w nieco innych klimatach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście mowa o tych trzech żelach :D Ogólnie częściej wybieram owocowe zapachy.

      Usuń
  9. Uczulają mnie te żele, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A Ja nie miałam jeszcze żadnej z tych trzech wersji zapachowych :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z całej trójki ten zapach podobał mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze a ja nie widziałam tych żeli, ale jak tylko jeszcze gdzieś znajdę to z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)