8/19/2019

Bevola Żel pod prysznic mango & brzoskwinia

żel pod prysznic z kauflndu bevola mango peach

Bevola żel pod prysznic z gliceryną i ekstraktem z mango i brzoskwini. Z nawilżającą formułą. Żel z dodatkiem gliceryny łagodnie oczyszcza skórę. Delikatna pianka rozpieszcza skórę i otacza ją egzotycznym zapachem mango i brzoskwini.

SKŁAD: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin (Gliceryna), Sodium Benzoate, Parfum, Mangifera Indica Fruit Extract (Ekstrakt z mango), Prunus Persica Fruit Extract (Ekstrakt z brzoskwini), Citrid Acid, Potassium Sorbatem Cl 19140, Cl16185, Benzyl Alcohol.

POJEMNOŚĆ: 500 ml
Mamy 12 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: 2,99 zł w Kauflandzie.


OPAKOWANIE: plastikowe, zamykane na klik. Możemy swobodnie śledzić poziom zużycia. Przez otwór wygodnie wydobywa się żel.
ZAPACH: kupiłam go ze względu na mango i na taki zapach liczyłam. Jednak żel ten pachnie jak sok o smaku multiwitaminy. Nie jest jakiś tragiczny, ale ja się zawiodłam.


KOLOR: pomarańczowy.
KONSYSTENCJA: taki rzadki żel.
DZIAŁANIE: Jeśli chodzi o działanie to nie mam mu nic do zarzucenia. Dobrze oczyszcza skórę, pieni się. Krzywdy nie robi a czy nawilża? Trochę ciężko mi stwierdzić bo po kąpieli zawsze smaruję czymś ciało.

Znacie kosmetyki marki własnej Kauflandu Bevola? Polecacie coś? Bo ja to jeśli dobrze kojarzę miałam pierwszy raz z nią styczność ;D

22 komentarze:

  1. Powiem tak, raczej nie będę się za nim rozglądać, ale jak gdzieś na niego trafię i będę potrzebowac takiego produktu to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeli pod prysznic marki własnej Kauflandu nie znam. Za to lubię ich żel do golenia, który jest też bardzo wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej unikam marek własnych marketów... czasami skuszę się na coś w Rossmannie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie pachnie stricte mango :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda zapachu, dla mnie w przypadku żeli to podstawowa kwestia, nią też kieruję się przy zakupach :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz go widzę na oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko chodzę do Kauflanda więc nie znam tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z kauflandu to ja jeszcze żelu nie miałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)