1/17/2019

Woda perfumowana NOU Bergamot

pour femme nou bergamot

NUTY ZAPACHOWE:

Nuta głowy: cytryna, bergamota, kardamon, zielone liście
Nuta serca: jaśmin, zielona herbata, irys, lilia
Nuta bazy: drzewo cedrowe, piżmo

POJEMNOŚĆ: 50 ml
CENA: Ja testuję dzięki Only You, ale można ją kupić w Rossmannie obecnie w promocji za 49,99 zł (cena regularna to 69,99 zł).

nou bergamot

MOJA OPINIA:


Zapach określiłabym jako kwiatowo-orzeźwiający. Na stronie producenta jest opisany jako piżmowo-cytrusowy. Cytrusowy - zgadza się. Zapachu piżma jakoś nie potrafię wyodrębnić. Woda ta trafiła do mnie w grudniu, kilka dni świętami. Zapachowo to tego okresu się nie dopasowała. Zapach jest rześki, więc pasuje do gorącego lata. Wiecie, takie zapachowe ochłodzenie. Używałam jej w ciągu dnia, wieczorem wolę coś "cięższego", bardziej kobiecego, przyciągającego. Ogólnie zimą wolę jednak coś bardziej otulającego i ten zapach raczej poczeka na lato, może już wiosnę. Chyba, że akurat będę miała na niego ochotę bo i tak może być ;) NOU Bergamot jest ładnym, przyjemnym zapachem, ale do moich ulubionych nie mogę go zaliczyć. O wiele bardziej podobał mi się zapach wody perfumowanej NOU Secret Blanc. NOU Bergamot podobnie jak jej poprzedniczka krótko utrzymuje się na skórze. Jakieś 2-3 godzinki. Na ubraniach o wiele dłużej. Flakonik jest dość prosty, ale ładnie prezentuje się na moim stoliczku z perfumami ;D Przy tym zapachu spodziewałabym się kolorowej, owocowej etykietki a tutaj mamy dużo czerni. Jednak muszę przyznać, że połączenie tej czerni z soczystą bergamotą bardzo mi się podoba.


Znacie zapachy NOU? Co o nich myślicie? 

22 komentarze:

  1. Widziałam je ostatnio w Rossmannie, czytałam już wiele recenzji na blogach. Następnym razem muszę powąchać-ten wariant do mnie nie przemawia, preferuję słodkie, otulające zapachy 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam na innych blogach. Sama nie miałam okazji przetestować, ale to brzmi jak coś dla mnie ;) Szkoda tylko, że trwałość kiepska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo akcja Only You ;D
      No niestety trwałość słaba i to drugi raz się tak trafia :(

      Usuń
  3. Nie widziałam jeszcze, ale buteleczka fajnie wygląda. Niby typowo, a jednak nie. Jeśli pachnie tak jak mówisz, to z chęcią bym sobie kupiła... oczywiście jak już wypsikam masę perfum, które już mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jeśli chodzi buteleczkę :)
      Ja mam takie odczucia co do zapachu.
      Haha też mam mały zapas perfum, ale lubię mieć wybór ;D

      Usuń
  4. Szkoda, że nie ma lepszej trwałości. Zapach wydaje się być idealny na letnie, słoneczne dni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak trwałość kiepska to z pewnością nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego zapachu, ale dużo o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie poznałabym tą wode perfumowaną :D Podoba mi się etykietka i ogólnie flakonik

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego zapachu kompletnie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam przyjemności poznać tego zapachu! Jednak zaintrygował mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam jeszcze tego zapachu, chętnie bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)