1/28/2019

Masło do ciała Tutti Frutti wiśnia & porzeczka

wiśnia i porzeczka masło do ciała

Zmysłowy zapach owoców z Kraju Kwitnącej Wiśni, symbolu intensywnego i pełnego radości życia, spleciony z orzeźwiającym aromatem porzeczki to gwarantowany relaks, spokój i uczucie błogości.
Dzięki zawartości masła Karite głęboko nawilża, odżywia i ujędrnia, sprawiając że ciało staje się zachwycająco miękkie, delikatne i jedwabiście gładkie. Pozostawia na skórze zapach soczystych owoców, rozpieszcza zmysły, pozwala oddać się błogiemu lenistwu i ulecieć w świat marzeń.

SPOSÓB UŻYCIA: delikatnie wmasować w skórę.
SKŁAD: Aqua (water), Butyrospermum parkii (shea) butter, Ethylhexyl stearate, Paraffinum liquidum (mineral oil), Cetearyl alcohol, Ceteareth-20, Glycerin, Glyceryl stearate, Sodium acrylate/sodium acryloyldimethyltaurate copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Parfum (fragrance), Cera alba (beeswax), Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Dimethicone, Propylene glycol, Prunus cerasus (bitter cherry) extract, Xanthan gum, Disodium edta, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, Bha, Benzyl alcohol, Coumarin, Eugenol, Citral, CI 16255.

POJEMNOŚĆ: 275 ml
CENA: ja je dorwałam w Biedronce i nie pamiętam w jakiej cenie, ale ogólnie kosztuje kilkanaście złotych. Na pewno mniej niż 15 zł.
Mamy 6 miesięcy na wykorzystanie od momentu otwarcia.


OPAKOWANIE: plastikowy, całkiem solidny słoiczek. Spaść mi na szczęście nie spadł, ale mam nadzieję, że wytrzymałby upadek ;) Pod zakrętką miał dodatkowe wieczko.
KOLOR: jasny różowy.
KONSYSTENCJA: gęsta jak to masło, ale nie takie zbite.
ZAPACH: to ten zapach, który uwielbiam! I który już zachwalałam w recenzji olejku do kąpieli i peelingu! Owocowy, orzeźwiający, lekko cierpki. Cudo, uwielbiam i wciąż nie wypróbowałam innego zapachu Tutti Frutti :D

DZIAŁANIE: chociaż to gęste masło to łatwo się rozsmarowuje i nie bieli skóry. Nawet dość szybko się wchłania. Masło masłem, ale z mocnymi przesuszeniami ma problem. Miałam dość suchą skórę na łokciach i niestety sobie nie radziło z jej nawilżeniem. Przez kilka dni smarowałam je masłem Full Mellow Energy i problem zniknął. Do końca opakowania Tutti Frutti nie wrócił. Nie licząc tych łokci z masła jestem zadowolona bo z całą resztą ciała sobie radziło. Skóra nawilżona, bez klejenia się gładziutka i tak cudownie pachnąca! No nie ma co ukrywać, że zapach tego masła to główny atut :D Polecam osobom, które nie mają większych problemów z suchą skórą.

Znacie kosmetyki Tutti Frutti? Co o nich sądzicie? Który zapach jest Waszym ulubionym? :)

38 komentarzy:

  1. Uwielbiam masła Tutti Frutti, a już w szczególności wariant z mango i brzoskwinią oraz papają i tamarillo 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Tutti Frutti lubię te małe peelingi, a maseł jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja poza tą trójką wiśnia i porzeczka nic innego nie miałam :D będę musiała w końcu po coś sięgnąć.

      Usuń
  3. Uwielbiam masła a te pachnące owocami to już najbardziej. Muszę się rozejrzeć u siebie w okolicy bo to masło mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być coś dla Ciebie :) Biedronka lub jeszcze w Rossmannie je było spotkać.

      Usuń
  4. Swego czasu kilku produktów z tej serii używałam, najbardziej lubiłam peelingi :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie używam peelingu z tej serii ;) Fajny produkt, a masła do ciała jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kilka wersji tych maseł, na pewno pamiętam melonową i z liczi. Były całkiem spoko, wtedy byłam z nich zadowolona. Ale nie wiem jak byłoby teraz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie jak widać na zimę niekoniecznie... Ciekawe jakby teraz u Ciebie wypadły ;D

      Usuń
  7. Szkoda, że ma parafinę w składzie. Mam dosyć suchą skórę, więc raczej odpuszczę sobie to masełko, chociaż zapach kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam peeling wiśnia & porzeczka ale zapach mi nie do końca odpowiadał.... może lepiej byłoby z masłem...

    OdpowiedzUsuń
  9. Może warto byłoby zacząć testować jakieś lepsze kosmetyki? Bez parabenów, z dobrym składem? Lepiej iść na jakość a nie ilość.
    Od większości tych produktów ze skórą dzieją się same nieprzyjemne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam sól do kąpieli z tej wersji zapachowej i najfajniejsze było to, że barwiła wodę na różowo :D :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachęciłaś mnie do osobistych testów :)
    Myślę, że skomponowana nuta zapachowa masła przypadłaby mi do gustu.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili1!

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że byłby dla mnie wystarczający. No i ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz problemu z bardzo suchą skórą to pewnie :) Zapach cudo <3

      Usuń
  13. uuuuu parafina go u mnie dyskwalifikuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam chyba nigdy nic z tej serii i nie zanosi się, abym miała :D Teraz jak sięgam po kosmetyki naturalne, to ten mnie nie kusi :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zapach bardzo dobrze mi się kojarzy:):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam kosmetyków tej marki. Jakoś do tej pory po nie ie sięgałam wybierając kosmetyki innych firm, ale chyba sięgnę po coś na spróbowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, jakoś nie spodziewałam się, że ktoś może nie znać Farmony, ale mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  17. Dzisiaj dorwałam to masełko w Biedronce za 4,99zł, tylko inną wersję- jeżyna i malina. ;) Mam nadzieję, że też się dobrze sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to na świetną cenę trafiłaś! Ciekawa jestem jak u Ciebie wypadnie :)

      Usuń
  18. A ja nie przepadam za balsamowaniem :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tą parafiną podziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)