10/05/2018

Nowości września

Co przywiozłam z Targów Beauty Days?

Planowałam na nich kupić peeling gommage marki FlosLek z linii Balance T-zone, o którym pisałam tutaj + jakiś żel do mycia twarzy i balsam do ciała. Co z tego wyszło?

Beauty Days Blogger

W strefie dla blogerów czekały na nas takie upominki:
  • Evo Nails lakier do paznokci nr 111
  • Duft&Doft nawilżający krem do rąk Stockholm Rose
  • Duft&Doft nawilżający krem do rąk Pink Breeze
  • Basical Lab stymulujący szampon na wypadające włosy
  • HairMedic+ szampon przeciw wypadaniu włosów
  • Artens Design piórnik/kosmetyczka - ja wykorzystałam jako kosmetyczkę do torebki. Chociaż krem do rąk czy pomadka nie walają się po całej torebce :D a na serio to jakiś czas przed tymi targami chciałam kupić kosmetyczkę, ale w Drogeriach Polskich żadna mi się nie spodobała a w innych miejscach nie szukałam.
  • Basical Lab antyperspirant 72h

Wykład marki Bartos


Każdy uczestnik otrzymał próbki. Moje:
  • Płyn micelarny Blue Velvet
  • Krem do twarzy Rubyvine

Wykład BasicalLab

Dzięki temu, że na wykład przyszło mało osób (konkretnie samych kobiet) dostałyśmy możliwość jako pierwsze przetestować po jednej z nowości zgodnie z naszymi preferencjami.

  • Żel oczyszczający do skóry tłustej i wrażliwej - takim oto sposobem nie wydałam pieniędzy na żel do mycia twarzy ;)

Wykład (pokaz zabiegu kolagenowego) marki Souvre

Na uczestników czekały upominki (próbki):
  • 2x szampon wzmacniający - przydadzą mi się gdy będę jeździć na studia.
  • Suplement diety Piękna Skóra
  • 2x Krem odżywczy na dzień
  • Krem regenerujący na noc
  • Żel do ciała - Silver
  • Żel do włosów i paznokci - Graphite - dla mnie szok, że kosmetyk do włosów i paznokci!
  • Serum do twarzy i dekoltu

Flos-Lek


  • Peeling z kwasami AHA Balance T-zone - 30 zł - tak jak planowałam kupiłam. Szczerze mówiąc to liczyłam na jakąś promocję a tu... Kupując go przez internet zapłaciłam mniej, ale z drugiej strony musiałam zapłacić za przesyłkę.
  • Dostałam garść próbek.
Chodziłam między stoiskami w poszukiwaniu balsamu do ciała, ale nic mnie nie skusiło. Przechodzę do nowości, które trafiły do mnie poza targami :)

Rossmann/Drogerie Polskie/Biedronka

🏠Rossmann:
  • Eveline matująca woda tonizująca z minerałami magmy - 18,99
  • AA podkład Ideal Tone - 14,99 - moje drugie opakowanie. W lato miałam nr 107, teraz kupiłam 105.
  • Selfie Project oczyszczająca maseczka peel-off Shine like a star - 3,99 - maska, która niestety tylko wygląda. Co prawda (na szczęście) łatwo się ją ściąga to nic nie robi a nawet gorzej. Tak jak mam mieszaną cerę to po jej zdjęciu czułam się jakbym miała suchą...
🏠Drogerie Polskie:
  • Ziaja peeling enzymatyczny Kozie Mleko - 8,99
🏠Biedronka:

Przyjaciółki Nivea

  • Antyperspirant w sprayu Black&White

Body Boom

Wygrana w konkursie na Facebooku.
  • Kawowy peeling do ciała Shimmer Gold Błyskotliwy Prowokator - kiedyś, kiedyś miałam małą saszetkę bananowego peelingu i go polubiłam. Teraz trafiło do mnie 200 g! Za zapach pokochałam od pierwszego użycia! <3

Ekseption

Wygrana w konkursie instagramowym na profilu marki.
  • All-day-shield krem ochronny na dzień z kwasem ferulowym, wit. E i naturalnym filtrem UVA SPF50
  • Ferulic activator krem na noc
Dla mnie zupełnie nowa marka, więc tym bardziej cieszę się z wygranej bo mogę wypróbować coś nowego i w dobrym momencie się trafiło bo akurat zaczęły mi się kremy do twarzy kończyć ;D

Pepco/Textil Market

Ciepłe zapasy na jesień i zimę :D
🏡Pepco:
  • Granatowa bluzka na długi rękaw - 19,99
  • Długie skarpetki 3 pary - 9,99 - lubicie kolorowe skarpetki? :D
  • Kolczyki - 4,99 - nie pamiętam kiedy ostatnio kupiłam jakieś kolczyki a nawet kiedy nosiłam, ale te mi się tak spodobały <3

🏡Textil Market:
  • Długi kardigan bordowo-biało-czarny - 49,99
  • Sweterek szaro-biały - 39,99
We wrześniu na kosmetyki wydałam 82,95 zł. W sierpniu było to 144,99 zł. Trochę zmniejszyłam kwotę :D


Wpadło Wam coś w oko z moich nowości? Może coś znacie?

34 komentarze:

  1. Jestem ciekawa, jak sprawdzi się antyperspirant Nivea, czaję się na niego :) Fajnie wygląda też peeling BodyBoom :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo wrzucę recenzję, więc już zapraszam :D Uwierz, peeling nie tylko wygląda <3

      Usuń
  2. Sporo nowości Ci przybyło :) Znam tą brokatową maseczkę do twarzy z Selfie Project, byłam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę się uzbierało :) To fajnie, że się sprawdziła <3 U mnie niestety kiepsko :(

      Usuń
  3. Basiclab cop raz częściej widuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej ciekawi mnie żel oczyszczający z Basiclab :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tych nowości :) Uwielbiam peeling FlosLek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle produktów, a ja niczego z tego nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz okaże się, że w skali roku, na kosmetyki przeznaczasz najniższą krajową :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tak na oko może wyjść ;D Jak nie zapomnę to w podsumowaniu grudnia zrobię roczne xd

      Usuń
  8. Sporo tych nowości :)
    Mam takie skarpetki, są super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo produktów:) Jestem ciekawa tego produktu z kwasem ferulowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie zdradzę, że pięknie pachną <3 a co działania to wiadomo muszę jeszcze poużywać :)

      Usuń
  10. Kocham fikuśne skarpetki i te Twoje świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnego kosmetyku ;) Mam płyn micelarny z Eveline w takiej butli. Ciekawa jestem jak sprawdzi się ten tonik ;) Miłych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście jestem ogromną minimalistką jeśli chodzi o kosmetyki, więc nie znalazłam wśród nich niczego dla siebie. Ale te kolczyki to bym Ci ukradła. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pociesza mnie to, że wydałam mniej :D Miałam kiedyś podkład AA, ale był za ciemny i zbyt pomarańczowy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Krem do rąk Garnier to również mój ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale dużo fajnych nowości :) skarpetki superackie wzorki mają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)