6/15/2018

Nowości maja

Rossmann

Konkurs dla blogerek Bioteq


Upominki z warsztatów Beauty by Bloggers

Szampon, odżywka, suchy szampon (który już wyrzuciłam bo nie chciał psikać) i spray utrwalający

 Puder w kamieniu z SPF30 w kolorze 3W Sand, Matowa kredka do ust kolor nr 61 , dwa matowe cienie do powiek kashmir nr 614 (różowy) i 604 (brązowy), dwie pomadki z dodatkiem oleju arganowego arganLIPSTICK nr 43 i 14.
 Krem do rąk We love Paris - wiecie jak on pachnie? Cudo po prostu!
Baza, top i 2 lakiery hybrydowe: 721 Love Alert i 707 Where's my bikini? (boska nazwa xd), pilniczek, podkładka i wzornik, na którym pracowałyśmy.

 Testowanie z Only You i marką Flos-Lek

  • Krem normalizujący SPF10 na dzień 
  • Krem korygujący z kwasami AHA i PHA na noc
  • Gommage Peeling z kwasami AHA
  • Instant Detox 2w1 Glinka myjąca

 Próbki szamponów i odżywek BasicLab


Yups

Skorzystałam z darmowej dostawy i tak dzisiaj zawitały do mnie do mnie dwie koszulki na krótki rękaw. Biała z jaskółką i szara-dekatyzowana z piórkami. Każda za 12,99. Granatowe jeansy za 39,99 i luźne, cieniutkie długie spodnie za 9,99.

Wychodzi na to, że w maju na kosmetyki (te dla mnie) wydałam całe 5,99 zł :D W kwietniu 41,14 zł.

Zainteresowało Was coś? :)

22 komentarze:

  1. Tonik różany z evree bardzo lubię :) świetnie się spisuje w ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To malutko wydalaś w maju ;) I jak te ciuszki z Yups? zadowolona jesteś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ;D Do tych spodni jeansowych wszystko się przyczepia - sierść, nitki a tak to wszystko w porządku. Po praniu nic się się nie rozciągnęło :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne nowości u Ciebie, ciekawi mnie nowa seria Floslek. Tonik różany miałam i spisywał się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pojawi się recenzja tej serii. Toniku mam drugą buteleczkę :)

      Usuń
  4. Ja mam ochotę na gommage :). Sporo o nim ostatnio można przeczytać dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie też niedługo będzie można o nim przeczytać coś dobrego bo naprawdę fajnie się sprawdza :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię się z tym tonikiem z Evree ale stosuję go raczej jako podkład pod olej na włosy ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne nowości <3 czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ciuszki. Kojarze tonik z Evree. Nie mialam nigdy niczego z tej marki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)