2/24/2018

Styczniowe nowości


 Biedronka

  • Zeszyt na kole - 9,99 - czy tak jak ja lubicie ładne zeszyty czy wszystko Wam jedno?
  • Klipsy biurowe - 2,99
  • Tołpa łagodny płyn micelarny-tonik 2w1 - 14,99
  • Marion ogórkowa maseczka do twarzy - 1,69
  • Femina intimea kremowy płyn do higieny intymnej - 3,95
  •  Pierwsze zetknięcie z Organic Shop. Zastanawiałam się między scrubem kawowym a mango. Jak widać postawiłam jednak na mango -  7,99

Rossmann

  •   Żel do golenia Tanita z ekstraktem z aloesu - 8,69 - pierwszy raz go kupiłam.
  •  Nadprogramowo kupiłam aplikatory do cieni For Your Beauty - 5,99. To tak po tym jak na sylwestra oczy malowałam patyczkiem kosmetycznym i palcem😂 Tak bardzo ja i makijaż...

 AmbasadorkaKosmetyczna.pl

Prezenty urodzinowe

 Prezent urodzinowy od Oli z  bloga Zielony pokoik:
🎁Eveline multiodżywczy balsam-bomba witaminowa do ciała
🎁Yves Rocher Żel do mycia twarzy
🎁Green Pharmacy rumiankowy szampon do włosów
🎁Bielenda fluid matujący
🎁Szminka Freedom Pro Lipstick Noir Watching - Już mogę powiedzieć, że świetnie się czuję w jej kolorze😍
🎁Hean błyszczyk do ust 505 Pinky Divine
🎁Próbki i kartka z cudownymi życzeniami❤ 
Koszulka od Tego Mojego :D Zdjęcie zrobione już po praniu. Mam nadzieję, że wybaczycie, że niewyprasowana xd Były jeszcze słodycze od rodziców i chłopaka, ale kto je zdąży sfotografować haha

W styczniu na kosmetyki wydałam 43,30 zł. W grudniu było to 81,81 zł a w styczniu 2017 aż 182,73 zł! Różnice są ;) 

Wpadło Wam coś w oko?

28 komentarzy:

  1. Ja mam ten żel, używaj małej ilości bo zwiększa swoją objętość podczas stosowania :) :)

    Zapraszam na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak to mango Organic Shop? :) Używałaś już ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Działanie i zapach na plus. Niedługo powinna pojawić się recenzja :)

      Usuń
  3. jest duża różnica w kosztach :D dobry pomysł z takim podsumowaniem, jednak nie wiem czy chciałabym wiedzieć ile wydaje na kosmetyki... xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ciekawi ten peeling z biedronki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z nim polubiłam. Postaram się niedługo wrzucić recenzję :)

      Usuń
  5. Muszę skusić się na peeling z OS - miałam już jedną wersję i jakoś mnie nie zachwyciła. Za to te duże 450 ml mi bardzo się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Organic shop ma fajne te peelingi :). Miałam zarówno kawę jak i mango i w sumie oba lubiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnego kosmetyku, ale ten peeling z Organic Shop jest ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żelu Femina akurat nie używałam, ale planuję jego zakup w najbliższym czasie :)

    Mam wielką prośbę, mogłabyś poklikać w KLIKI na moim blogu? Z góry dziękuję to dla mnie bardzo ważne..
    https://luxwell99.blogspot.com/2018/02/my-wishlist-in-sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten żel z Tanity i jest całkiem dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta koszulka jest genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Od razu moją uwagę zwrócił ten peeling mango!A koszulka jest świetna! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super produkty :) Ooo maseczkę z Marionu bym przygarnęła, bo tania. Koszulka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nic z organic shop i ciągle się zastanawiam jak się spełniają ich produkty...
    p.s też uwielbiam ładne zeszyty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)