3/23/2014

Lakier H&M Fantasy Ocean

Zanim go kupiłam nie wiedziałam, że H&M ma lakiery.
lakier h&m fantasy ocean

Dla dokładnego pokrycia trzeba nałożyć dwie warstwy.
Pojemność: 15 ml
h&m fantasy ocean na paznokciach
Bez lampy.
Pędzelek:
Sam pędzelek ma dobrą wielkość, gorzej jest z zakrętką, która jest za szeroka i niewygodnie się ją trzyma.

Czas schnięcia taki do wytrzymania.
Trwałość: na drugi dzień miałam lekko starte końcówki co widać na zdjęciach.
Czyli lakier na jeden wypad. Chyba, że go potraktujemy jakimś utrwalaczem ;)
Łatwo się zmywa, lekko barwi płytkę. Lepiej coś pod nałożyć.
Jak dla mnie kolor jest bardzo ciekawy, podoba mi się :)
A jak Wasze odczucia co do tego lakieru?

* * *
Moje nowe nabytki:
Dexeryl krem do suchej skóry - 21 zł z groszami / 250 g w Aptece św. Brunona
Intimea żel do higieny intymnej - Biedronka
Pędzel do podkładu Avon - w końcu do mnie dotarł... 
Zamówiłam jeszcze pomadkę, ale oddałam mamie. Znów nie taki kolor :/
Cichobiegi za 9, 99 zł z Pepco ;d


Udanej niedzieli :)

2 komentarze:

  1. Mnie się kolor podoba ;) sama niekoniecznie sięgnęłabym po taki odcień, ale na Twoich paznokciach wygląda ślicznie. Musze zajrzeć do Pepco, buciczki wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) są jeszcze niebieskie i różowe i inne wzory za 19, 99. Mam nadzieję, że szybko się nie rozsypią ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)