11/11/2017

Włosy w październiku

Co stosowałam:

Szampon:

L'biotica Biovax Opuntia Oil&Mango

Maska:

(dwa razy w tygodniu)
L'biotica Biovax  Opuntia Oil&Mango

Odżywka:

później: Petal Fresh odżywka pielęgnująca skórę głowy drzewo herbaciane

Serum:

L'biotica Biovax regenerujący olejek bambus&olej avocado

Olejowanie:

(dwa razy w tygodniu)
Beaute Marrakech Bio olej z henny do olejowania włosów

Dla porównania WRZESIEŃ

W październiku w końcu dotarłam do fryzjera. Zdjęcie zrobione następnego dnia już po myciu.


I porównanie do września. Październikowe zdjęcie po szamponie Biovax, odżywce Petal Fresh i olejku Biovax.
Jak tam Wasze włosy po październiku?

16 komentarzy:

  1. Mam ochotę na tą maskę z Biovaxa ;) Ładne masz włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne masz włosy :) Ja uwielbiam tą maskę do włosów z Lbiotica :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę zainteresować się marką L'biotica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne masz włosy. Widzę, że kosmetyki z Biovax stosowałaś. Lubię to markę. Ma dobre kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. już mi się kończy ta seria z Biovaxa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)