9/28/2017

Balea Oriental Flower żel do golenia

Ulubieńca w tej kategorii już mam, ale dzięki wygranej u Marzycielki mogłam wypróbować żel marki Balea. Czy go polubiłam, nie a może przebił mojego ulubieńca? Zapraszam do czytania!
żel do golenia
SKŁAD: Aqua, Palmitic Acid, Triethanolamine, Oleth-20, Isopentane, Sorbitol, Laureth-23, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cocamide Mipa, Isobutane, Hydrogenated Polyisoxyethanol, Parfum, Sodium Sulfate, CI 47005, CI 45100
POJEMNOŚĆ: 150 ml
OPAKOWANIE: typowa w tym przypadku puszka i plastikowy korek. 
KOLOR: różowy.
KONSYSTENCJA: żel jak żel, ale zamienia w się  mega gęstą pianę.
ZAPACH: nie mam tutaj skojarzeń z orientalnymi zapachami, ale i tak mi się podoba. Tylko nie wiem do czego go porównać :D
DZIAŁANIE: żel bardzo szybko zmienia się w pianę co widać już na zdjęciu ;D Pianę bardzo łatwo rozprowadza się na skórze. Jest ona bardzo gęsta, ale bez obaw nie zapycha maszynki. Za to daje świetny poślizg i golenie idzie bardzo sprawnie. Nie ma co tutaj się rozwodzić Z żelu jestem bardzo zadowolona i mogę postawić znak równości między nim a moim ulubieńcem.

Znacie ten żel? Może inne marki Balea? Co o nich sądzicie?

16 komentarzy:

  1. Ja je uwielbiam :) szczególnie zapach grejpfruta i mango uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam go, ale bardzo chętnie przygarnę go jak tylko znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nigdy nie mialam kosmetyków Balea, ale mam swoją ulubioną piankę Venus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też miałam ulubioną piankę z Venus, ale te nowe jakoś mnie nie powalił...

      Usuń
  4. Dawno nie miałam tego typu produktu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale osoatnio zakochałam się w piankowych produktach do mycia; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)