12/14/2014

TAG The "Me Time"

Do zabawy nominowała mnie Ewelina - autorka bloga "Włosy muszą być długie"
Dziękuję za nominację i biorę się za odpowiedzi :)

1. Co oglądasz lub czytasz podczas swojego "czasu dla siebie"?
Odp.: W czasie tylko dla siebie więcej czytam niż oglądam. Lubię książki z nutą magii, miłości, walki dobra ze złem. Najlepszym tego przykładem jest "Saga o Ludziach Lodu" Margit Sandemo. Teraz najczęściej czytam książki głównie z wątkiem miłosnym i siostra śmieje się ze mnie, że czytam romanse ^^ Aktualnie "Noc, morze i gwiazdy" Heather Graham. Jeśli chodzi o filmy to zazwyczaj oglądam je z chłopakiem. Baardzo różne, odrzucając horrory i od poniedziałku do piątku serial "Pierwsza miłość".

2. Co masz na sobie podczas "czasu dla siebie"?
Odp.: Dresy, koszulkę i czasami bluzę.

3. Jakich produktów kosmetycznych używasz podczas czasu dla siebie?
Odp.: kremu do rąk i pomadki ;d Chyba, że to kąpiel to ładnie pachnącego płynu do kąpieli czy soli.

4. Aktualnie ulubiony lakier do paznokci to
Odp.: Każdy niebieski ;d Chociaż ostatnio zachwycałam się czerwonym Essie Fishnet Stockings.

5. Co jesz/pijesz gdy masz czas dla siebie?
Odp.: Jem czekoladę (truskawkową Milkę najlepiej), chipsy/chrupki. Orzechowe np. teraz ;d
Piję herbatę zwykłą z cytryną, czekoladę (ostatnio truskawkową Deco Morreno - pyszna!).

6. Aktualnie ulubiona świeczka to?
Odp.: Aktualnie mam 4 zapachy (kawa, jabłko z cynamonem, trawa cytrynowa, śliwka) i jakoś żadnej szczególnym uczuciem nie darzę. Ostatnio paliłam trawę cytrynową <haha;d>

7. Czy kiedykolwiek miałaś czas dla siebie 'na zewnątrz'?
Odp.: Jasne. W każdej wolnej chwili mogę wyjść na podwórko. Najbardziej lubię latem wyjść na słoneczko z książką.

8. Czy kiedykolwiek poszłaś sama do kina?
Odp.: Nie. Źle bym się czuła sama.

9. Ulubiony sklep online?
Odp.: vubu.pl, ebutik,pl, allegro ;d

10. Coś do dodania? Co jeszcze robisz podczas swojego 'czasu dla siebie'?
Odp.: Śpię ;D

Lubię takie blogowe zabawy. Możemy się nawzajem czegoś o sobie dowiedzieć.
Nominuję:
Ale oczywiście nie zmuszam ;)

A Wy jak spędzacie swój wolny czas?

* * *
Rozmowy rodzinne ;D
Tata: co Ty myślisz, że ja mam 18 lat?
Ja: a ja mam!?
I wielki śmiech po tym ;d

22 komentarze:

  1. W wolnym czasie chętnie odpowiem - też lubię takie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. postaram sięodpowiedziec w chwili wolnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię orzechowych chipsów :( ale za innymi też szaleje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za otagowanie :)
    Widzę,że coś nas łączy bo ja także uwielbiam nawet kocham Milkę truskawkową :) Moja ulubiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heather Graham też bardzo lubię :) Szczególnie polecam jej "Nawiedzony dom". Super książka :) Najlepsza odpowiedź punkt 10 :) Rozwaliła mnie :) Trudno się z tym nie zgodzić, ja też :))) Hihi, pozdrawiam i dziękuję serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Noc, morze i gwiazdy" to moja pierwsza jej książka. Jeśli znajdę ją w bibliotece to zobaczę :) Hehe:) Taki to śpioch ze mnie ;d
      ;*

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawową świeczką bym nie pogardziła :) ech, czasu niby dla siebie mam teraz dużo, ale go marnuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie pachnie jak taka prawdziwa kawa :( Na pewno coś ciekawego wymyślisz!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)