9/25/2024

Jak mieć ulubiony zapach zawsze przy sobie?

Co zrobić żeby zawsze mieć przy sobie ulubiony zapach?

Jeśli mamy dużo miejsca w torebce możemy nosić całą butlę. Moja ostatnio ulubiona mgiełka ma pojemność 236 ml 🤭 Niektóre zapachy można kupić w mniejszych pojemnościach lub można zdobyć ich próbki.

Jednak żeby było wygodniej i nie musieć szukać różnych pojemności można kupić takie atomizery/perfumetki do napełniania.

POJEMNOŚĆ: 5 ml

JAK UŻYWAĆ?

Zdejmujemy korek z naszego ulubionego zapachu i na ten taki kikut nakładamy nasz atomizer - na jego dole jest dziurka. Wciskamy aż napełnimy naszą perfumetkę.

GDZIE KUPIĆ?

Ja moje atomizery kupiłam na Shein. Kosztowały 3,73 zł za sztukę.

    -> Butelka wielokrotnego użytku na perfumy

Wypatrzyłam też podobne w Sinsayu za 9,99 zł.

    -> Atomizer do perfum

Wpisując hasło "atomizer do perfum" w wyszukiwarce pojawiają się również oferty z Hebe, eZebry, Temu czy nawet Kauflandu. Fajnie, że taki przydatny gadżet jest tak szeroko dostępny.


Co myślicie o takim rozwiązaniu? Skorzystacie? Czy może perfumujecie się przed wyjściem z domu i nie zabieracie ze sobą perfum?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)