11/11/2022

Książka "Aż do DNA" Renaty Chaczko | Koncert Gibbsa w Warszawie - Weekendowe polecajki #62


MUZYKA

1.

WRZECION - PARĘ CHWIL

2.

Filipek ft. Magda Bereda - Przepis na szczęście

3.

Arne - Miałem nie palić

4.

Vito Bambino - Chyba wiem

5.

Dawid, Artysta - KOCIMIĘTKA

6.

IGO - Nie może być inaczej

7.

DJ BRK ft. Miodu - Nie pasuję

8.

Jakub Skorupa - Pociągi towarowe

9.

Dziwna Wiosna - Grawitacja

10.

Janek. - Najpóźniej

KONCERT

Gibbs w Warszawie. I Janek, Opał, Oliver Olson, I.n.d.e.b.

Mocna ekipa <3


FILMY

W ciągu kilku dni dałam się namówić na dwa horrory w kinie a przyznam, że horrorów nie oglądałam od ładnych paru lat xd

"Egzorcyzmy siostry Ann" (2022)

Przerażająca historia siostry Ann, młodej zakonnicy, pierwszej w historii kobiety, której Kościół katolicki zezwolił wykonania obrzędu egzorcyzmu.

Moja opinia: 7/10. Jakoś mocno przerazić mnie nie przeraził. Bardziej obrzydzały niektóre sceny, np. wychodzące robaki spod skóry. Mocno przewidywalna historia. W każdym razie mi jakoś łatwo przychodziło przewidywanie co będzie dalej. Czyją córką okaże się Natalie i takie tam. Z drugiej strony taka ciekawa sprawa jak walka kobiety o robienie egzorcyzmów. W ogóle to aktorka grająca główną bohaterkę i aktor grający ojca Dantego mogliby w innym filmie zagrać parę mającą romans. Jakąś taką chemię się między nimi wyczuwało ;D

"Halloween. Finał" (2022)

Laurie Strode po raz ostatni staje do walki z wcieleniem zła, Michaelem Myersem. Tylko jedno z nich przeżyje.

Moja opinia: 8/10. Nie oglądałam poprzedniej części, ale na tyle wciągnęła mnie ta, że muszą poprzednią obejrzeć. Taki kryminalny klimat.

KSIĄŻKA

"Aż do DNA" Renata Chaczko


MOJA OPINIA: Plusem tej książki jest to, że mega szybko się czyta. Tytuł był zmieniła na coś typu "Pamiętnik nastoletniej nimfomanki" czy coś innego o nastoletnich podbojach seksualnych. Gimnazjalistka robiąca loda starszemu facetowi w samochodzie? Masakra. I na koniec cała wina tych zachowań zrzucona na prababkę, która była prostytutką dla Niemieckich żołnierzy. No nie, nie wbiło mnie to zakończenie w fotel.

Tytuł - taka chyba gra słów. Główna bohaterka dużo pije %%, więc można pomyśleć o dnie butelki lub w ogóle stoczeniu się na dno, ale zapis DNA wielkimi literami, więc to zachowanie przechodzące niby z pokolenia na pokolenie.

I jeszcze powód ciągłego bólu brzucha u Roxi. Myślałam, że okaże się na coś chora a nie ta sama historia co u jej koleżanki.

Osoby typu główna bohaterka nie polubiłabym. Uważa się za piękną, mądrą, nie potrzebującą skalpela do poprawek urody i oczywiście może mieć każdego faceta - szczególnie sporo starszego i bogatego. Dziwnie się czyta, że facet 30+ jest stary, ale wiadomo dla 19-latki może być 😅 Niby zakochana w tym Donie a co robiła z innymi to... Tu taka pewna siebie s w środku uważająca się za wrażliwą. Opis z tyłu książki ciekawszy niż cała książka. Bardziej w temacie miłości młodej dziewczyny i starszego faceta polecam "Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie" Federico Moccia.

Z jednej strony książka na totalne odmóżdżenie, z drugiej to już sama nie wiem co mam myśleć...


Życzę udanego długiego weekendu!

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)