1/12/2022

Love Your Body peeling kawowy "Słodki kokos"


Peeling ten ma pomóc zwalczać cellulit, oczyszczać, odżywiać oraz regenerować skórę. Również nawilżać.

STOSOWANIE: zwilż ciało wodą, nałóż peeling na skórę, masuj okrężnymi ruchami, zostaw na 5-10 minut i dokładnie spłucz.

SKŁAD: coffea robusta seed powder, sucrose, sodium chloride, theobroma cacao seed powder, elaeis guineensis oil, argania spinosa kernel oil, macadamia ternifolia seed oil, tocopheryl acetate, parfum.

POJEMNOŚĆ: 100 g
CENA: ja dorwałam w Biedronce za 9,99 zł. Na stronie marki 18,99 zł (informacja z 11.01.2022 r.)
 

OPAKOWANIE: zamykana saszetka.

ZAPACH: niby słodki kokos, ale ja czuję głównie kawę. Lubię kawowe zapachy, więc jest ok.

KOLOR i KONSYSTENCJA: połączenie kawy z cukrem. Takie nie do końca sucha konsystencja. Zbija się w większe grudki.

DZIAŁANIE: mi najlepiej rozprowadzało się go na mokrej skórze. Masaż bardzo przyjemny jak to w przypadku każdego kawowego peelingu (takiego w miarę suchego oczywiście a nie w formie żelu). Bardzo fajnie wygładza skórę. Uwielbiałam po nim nakładać balsam bo skóra była tak cudowna w dotyku! Jeśli chodzi o nawilżenie to za bardzo bym na niego nie liczyła. Ja wolałam nakładać balsam a szczególnie teraz w okresie grzewczym - moja skóra lubi wtedy kaprysić i łatwo się wysuszać. Sam peeling mi żadnej krzywdy nie zrobił. Jakiś czas temu pisałam o wersji, że tak powiem czysto kawowej, więc do wypróbowania została mi jeszcze jedna ostatnia wersja - truskawkowa.

Tak w ogóle to przejrzałam sobie stronę marki i zainteresowały mnie szampony do włosów z hydrolatami w składzie. Czy ktoś z Was już ich używał?

I oczywiście czy lubicie peelingi kawowe? :D Może sami robicie?

10 komentarzy:

  1. Kocham peelingi wszelkiej maści :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś sama w domu robiłam takie peelingi i dawały baardzo fajny efekt :)
    Mila blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię peeling kawowy, ale wychodzę z założenia, że taniej jest zrobić samemu. Natomiast o szamponach z tej firmy nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się po prostu nie chce ich robić 😅 Co do szamponów to ja wcześniej też nie słyszałam, ale rzuciły mi się w oczy gdy szukałam ceny peelingu na stronie marki.

      Usuń
  4. Nie dla mnie, nie lubię kwitnąć pod prysznicem tyle minut :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie widziałam go w Biedronce, bo bym go chętnie przetestowała. Ale raczej bym nie siedziała w nim tyle czasu:) Fajny peeling kawowy jest z Organic Shop i często pojawia się w Biedronce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je widuję co jakiś czas, więc może jeszcze kiedyś trafisz :) Znam peeling kawowy OS, ale on mi niestety zapachowo nie przypadł do gustu. Za to kocham wersję mango!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)