3/19/2021

Weekendowe polecajki #38 Książka "Blizna" Alice Broadway (Księgi skór. Tom 3)

MUZYKA

Kartky - 0 II (słowa na wiatr)

WaluśKraksaKryzys - NAJGORSZE RZECZY

GRUBSON - SERCA TWEGO CHŁÓD

Wspominałam Wam kiedyś, że lata temu byłam na koncercie Grubsona znając tylko piosenkę "Na szczycie"? :D Jeszcze przez większość koncertu padał deszcz. Teraz tych piosenek znam trochę więcej, ale "Na szczycie" wciąż uwielbiam ;)

B.R.O - Zapamiętaj Mnie

Mr. Zoob - Tylko Nie Płacz

Czy tylko mi zespół kojarzy się tylko z piosenką "Mój jest ten kawałek podłogi"? Koniecznie muszę zabrać się za przesłuchanie innych.

Daddy Yankee - Problema

Coś do pobujania się jak już weekend mamy :D

DanielFromSalem - Vampire

U-TOPIA - Behind the scene

Rasmentalism - Numer (feat. Dawid Podsiadło, Vito Bambino)

Kirszenbaum - Lou

FILMY

"Odrobina nieba" (2011)

Marley jest piękna, młoda i odnosi sukcesy na każdym polu, oprócz spraw sercowych. Jej podejście do życia ulega zmianie, gdy wychodzi na jaw, że ma raka.

Gatunek: Dramat / Komedia / Romans

7/10. Na pewno już kiedyś go oglądałam, ale tutaj chyba nie pokazywałam. Chociaż mowa tutaj o chorobie, śmierci to też można czasami się uśmiechnąć.

"Znikasz" (2017)

Sympatyczny dyrektor szkoły zmienia się w nieobliczalnego psychopatę. Okazuje się, że winny jest temu guz mózgu.

Gatunek: Dramat

7/10. Czasami zastanawia mnie co siedzi w ludzkiej głowie, więc i taki film mnie zainteresował. Chociaż chyba wolałabym gdyby rozwój choroby był pokazywany stopniowo i dopiero okazało się, że to guz a nie tak od razu na początku. Chociaż patrząc na końcówkę to ma to sens... Bo czy tu na pewno chodziło o guza?

"Gwiazdy" (2017)

Młody piłkarz rywalizuje ze swoim dawnym przyjacielem, zarówno na boisku, jak również o względy pięknej dziewczyny.

Gatunek: Biograficzny / Sportowy

6/10. Na ten film raczej trzeba mieć dzień. Po opisie można spodziewać się typowego romansidła, ale jednak nie. I jeśli nie lubicie języka niemieckiego to go nie włączajcie ;D


KSIĄŻKA

"Blizna" Alice Broadway

Jakiś czas temu skończyłam czytać Księgi Skór - trzeci tom "Blizna" Alice Broadway. Mam wrażenie, że historia nie została zakończona 🙈 Dwa walczące miasta wciąż istnieją i mają plany na dalsze zwalczanie się, burmistrz jednego z nich poszedł się leczyć a jego miejsce zajął doradca xD zaraz pewnie mi ktoś wyjedzie, że spoileruje, ale takie nijakie te zakończenie dla mnie. Brakuje mi tu takiego wyraźnego zwycięstwa jednej ze stron, ale może i o to chodziło, że każda ze stron ma swoją rację. Jeszcze scena z rozcinaniem skóry wywołuje we mnie takie brr :/ Najbardziej podobał mi się drugi tom. Pierwszy był napisany dość dziecinnym językiem. Historię opowiada szesnastolatka, więc bez przesady. Żeby nie było - nie żałuję czasu poświęconego na te książki (w ogóle miałam przygodę z drugim tomem bo w moim pierwszym egzemplarzu brakowało stron a inne się powtarzały, ale sprzedawca dosłał mi kompletną książkę), ale są po prostu inne, lepsze.

Książka dostępna w Empiku (link afiliacyjny).

Znacie te książki?

12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe polecajki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po za piosenkami Grubsona nie znam nic. Swoją drogą "na szczycie" to jedna z moich ulubionych jego piosenek ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe propozycje, dla mnie dużo nowości
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam odrobinę nieba i bardzo mi się podobała, ale oglądałam ją bardzo dawno! Kilka lat temu :P Jestem ciekawa jak spodobałoby mi się znikasz, bo brzmi ciekawie i gwiazdy też wydają się spoko. Słyszałam o nich, ale ten motyw piłkarski mnie średnio przekonywał. Ale chyba dla fabijańskiego nawet obejrzę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie sama kojarzę, że kiedyś tam to widziałam :D
      Próbuj, zawsze możesz wyłączyć 😅 motyw piłkarski do przeżycia. Haha, popatrz sobie :D

      Usuń
  5. Myślałam, że obejrzę 'Gwiazdy', ale ten język niemiecki mnie zniechęca :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)