3/20/2020

Weekendowe polecajki #18


MUZYKA

Normalsi - Most



"Tyle dróg pozornie prostych
Wiedzie tam, gdzie czeka śmierć"

Normalsi - Mam dość



TPS - Samowystarczalny feat. Sarius

Oczywiście fragment Sariusa mega <3


Quebonafide - PRZY TOBIE



Tymek/favst - Tabi



HVZX - Odwracam feat. Sarius

Posłuchajcie <3


Tymek - Banalne ft. Wiatr



FILM

"Na zawsze moja dziewczyna" (2018)

Po dziesięciu latach gwiazda country wraca do rodzinnego miasteczka i miłości, którą tam zostawił.
Gatunek: Melodramat, muzyczny

Film wypatrzyłam u Sabiny na filmwebie i mi się spodobał :D obejrzałam i nie żałuję. Chociaż po opisie można się domyślić jak to się skończy, ale przyjemnie się oglądało.

Jakie plany na weekend?

24 komentarze:

  1. Ten ostatni film może obejrzę jak znajdę czas :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnej pozycji z tych co wymieniłaś :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah a Sabina oglądała go z mojego polecenia i tak myślałam, że Ty zobaczyłaś go u niej :D Mi też bardzo się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. JA teraz nadrabiam filmy na yt :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnego weekendu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Odciągasz myśli od tego co smutne... słoneczko wiosna idzie a jednak trudno się nią cieszyć ;/ Filmu o króym piszesz nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety taką sytuację mamy... ale nie chcę właśnie smutków dokładać.
      Obejrzysz film?

      Usuń
  7. Przesłucham sobie piosenki :) Dobrego weekendu i dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Film widziałam - taki lekki i przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Film był genialny i chętnie bym obejrzała coś podobnego :) A polecała mi go niezawodna Ania :) Piosenek niestety nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wy obie pod tym względem jesteście niezawodne :D <3 Wpadła Ci któraś w ucho?

      Usuń
  10. Ooo, dziekuje Ci za polecenie pozycji muzycznych, bo ostatnio cos krece sie wokol tych samych tytulow. A co do filmu, to skorzystam z wolnego czasu i chetnie obejrze!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo :) Co piątek staram się wrzucić coś nowego. Mam nadzieję, że film Ci się spodoba :)

      Usuń
  11. Film chętnie obejrzę. Teraz jest na to więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :) U mnie niestety tak samo z czasem jak przed całą tą epidemią.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)