12/20/2019

Weekendowe polecajki #11


MUZYKA



Adam Levine - No One Else Like You



PAWEŁ DOMAGAŁA - Obietnica




12 Godzin

Hymn akcji #12godzinDlaŻycia



Kartky x Gibbs - Jest nas dwóch




Daria Reczek - Nie Polubisz Mnie

Oglądając voice nie spodziewałam się, że tak mi to wejdzie w głowę ;D



"i nie myśl sobie że
dziś będę taką jaką wymyśliłeś mnie"

ONA BY TAK CHCIAŁA SŁUŻYĆ ZE MNĄ (PARODIA Ronnie Ferrari) - MWM

A niech będzie chociaż raz coś na wesoło ;)



Piekielny - Znajdź się sama | ref. Cywinsky




TMK aka Piekielny - Zadzwoń do mnie za kilka lat




FILMY


You Get Me (2017)

Po nocy spędzonej z nowo poznanym chłopakiem, Tylerem, Holly ogarnia niezdrowa obsesja na jego punkcie. Przenosi się do jego liceum i próbuje kontynuować ich „związek”.
Gatunek: thriller

Na filmwebie nieźle zjechany a mi się podobał xd

Obejrzałam też trzecią część "Świątecznego księcia" (Królewskie dziecko) i tak jak dwie pierwsze części były dla mnie mega to tutaj się zawiodłam... Film mnie nie zaciekawił, był bez polotu.

Aldovia dostaje pod choinkę cudowny prezent - królewskie dziecko. Królowa Amber musi jednak odnaleźć zawieruszony traktat pokojowy, by ocalić rodzinę i całe królestwo.
Gatunek: romans

KSIĄŻKI


"Siła snów. Jak śnić świadomie i zmienić swoje życie" Alice Robb



Kiedyś interesował mnie temat świadomego śnienia, więc po tę książkę chętnie sięgnęłam. Dobrze się ją czytało. Napisana prostym językiem, ale ciekawie.

Teraz wzięłam się za "Płynną nowoczesność" (Zygmunt Bauman) - znów coś na studia.

14 komentarzy:

  1. Znam chyba tylko piosenkę Darii, ale jakoś nie jestem przekonana do piosenek tworzonych na potrzeby the voice - mam wrażenie, że są robione "na siłę". Jedynie Kasjana była spoko, bo.. była jego przede wszystkim i nie stworzona dzień przed xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No są skoro to na potrzeby programu xd Po prostu wpadła mi w ucho :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię piosenki pana Pawła Domagały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam jedynie piosenkę Levine'a :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej mi się spodobało "Ona by tak chciała służyć ze mną" XD Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam jedynie piosenkę "Ona by tak chciała służyć ze mną" :D No i oczywiście filmy You get me i Świąteczny książę Królewskie dziecko i faktycznie to najgorsza część bo dopiero w połowie filmu jako tako się rozkręcił...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmieszna jest ;D
      Mnie film ani na trochę nie porwał... Gdzie dwie pierwszy części były dla mnie świetne.

      Usuń
  6. Nie znam nic z tego, co podałaś :P troche wstyd

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam tej piosenki Pawła Domagały, ale od razu wpadła mi w ucho :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)