5/17/2019

Filmowe polecajki #3



The Choice (2016)


Travis i Gabby, dwoje sąsiadów z małego, nadmorskiego miasteczka w Karolinie Północnej, staje się czymś więcej, niż tylko przyjaciółmi. 
Gatunek: melodramat

Co tu dużo mówić. Lubię oglądać ekranizacje książek Sparksa ;)


Randka w ciemno z życiem (2017)


Saliya Kahawatte (Kostja Ullmann) jest dobrze rokującym studentem, który jako nastolatek praktycznie stracił wzrok. Na każdym kroku wszyscy powtarzają mu, żeby realistycznie patrzył na swoją sytuację i obniżył swoje oczekiwania od życia. On jednak nie zważa na nic i żyje marzeniami o pracy w luksusowym hotelu. Dzięki swojej determinacji i wierze udaje mu się trafić na staż do najlepszego hotelu w Monachium, do tego zakochuje się w uroczej dziewczynie (Anna Maria Mühe). Nie wszystko jednak okaże się tak łatwe, jak mu się na początku wydawało.
Gatunek: dramat, komedia

Spełniajmy swoje marzenia. Po prostu :)


Todos Queremos a Alguien (2017)


Odnosząca sukcesy zawodowe singielka prosi współpracownika, by udawał jej chłopaka na rodzinnym weselu w Meksyku. Nieoczekiwanie podczas uroczystości zjawia się dawny ukochany Clary.
Gatunek: komedia romantyczna

Zgadnijcie z kim na koniec filmu została główna bohaterka ;D



Podwójny profil (2017)


Pierre (Pierre Richard) jest siedemdziesięciopięcioletnim wdowcem, który wiedzie samotne życie. Pewnego dnia jego córka daje mu w prezencie komputer w nadziei, że dzięki internetowi jej ojciec pozna nowych ludzi. Z pomocą speca od komputerów, Alexa (Yaniss Lespert), Pierre odkrywa serwis randkowy. Zakłada sobie konto i podszywając się pod młodszego znajomego poznaje młodziutką Florę (Fanny Valette). Para doskonale się dogaduje. W końcu kobieta proponuje spotkanie...
Gatunek: komedia romantyczna

Kolejna komedia romantyczna ;D Randkowania przez internet raczej nie polecam, ale film spoko ;D Komedia komedią, ale szkoda mi było starszego pana po śmierci żony...


Pierwsza miłość (2017)


Siedemnastoletni Laura (María Pedraza) i Carlos (Pol Monen) nie widzą świata poza sobą. Liczy się tylko ich uczucie – strzeliste, gorące i żarliwe. Kochają się z całych sił, jakby każdy dzień był ostatnim. Łączy ich niemal obsesyjna namiętność. Kiedy w związku pojawi się niepewność i zazdrość, kochankowie zaczną się krzywdzić.
Gatunek: melodramat

Czy pierwsza miłość ma szansę na przetrwanie?

Oczywiście szukając zwiastunu najpierw wyskakiwały mi te naszego polskiego serialu ;D Tak w ogóle - kto też ogląda? :D

30 komentarzy:

  1. Widziałam "Podwójny profil" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne propozycje :) Nie oglądałam żadnego z tych filmów. Coś ostatnio nie mogę znaleźć czasu na jakiś seans ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają! Oj, to koniecznie trzeba coś wygospodarować :)

      Usuń
  3. Obejrzę chętnie Twoje propozycje 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego z tych filmów. Jeśli już znajduję czas i chęci na oglądanie to włączam albo reportaże albo coś kryminalnego lub thrillery.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam Wybór i też lubię ekranizacje sparksa :) Randkę w ciemno z życiem mam zamiar zobaczyć, bo nawet filmweb mi ją dobrał w rekomendacjach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych filmów chyba nie oglądałam :) ja lubię oglądać komedie romantyczne ale ciągle brakuje mi na to czasu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ;) Chociaż zależy od humoru ;D Może znajdzie się jakiś wolny wieczorek :)

      Usuń
  7. Nie oglądałam żadnego. CZas nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tych filmach, ale chętnie obejrzę w wolnym czasie :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem w szoku, ale żadnego z nich nie oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurde szał! nie znam żadnego :D musze dodać na filmwebie koniecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam książki Sparksa oraz ich ekranizacje. Widzę tutaj propozycję dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam żadnego z nich ani też nigdy wcześniej o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Randka w ciemno muszę obejrzeć :) Todos Queremos a Alguien mi się podobał i bardzo się cieszę z wyboru bohaterki :) Tamten od początku mnie irytował :D a Asher spoko gość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnego z tych filmów nie oglądałam ;) lubię oglądać komedie romantyczne, tylko mąż ich nie lubi ;)a randkowanie przez internet polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ci mężczyźni ;D pewnie lepiej gdyby akcja była.
      Ja po swoich doświadczeniach już się w to nie pakuję.

      Usuń
  15. widzę mamy podobny gust filmowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)