4/20/2018

Fairypants balsam do skóry suchej pomarańcza&wanilia

Zapraszam na recenzję pierwszego kosmetyku pochodzącego z pudełka Full of Kindness :)
naturalny balsam do ciała
Twoja skóra podziękuje Ci za ten balsam, który ma za zadanie dbać o nią o każdej porze dnia i nocy. Odrobina tego balsamu to wszystko czego potrzeba, aby ukoić skórę przesuszoną, po zabiegu depilacji lub oparzoną słońcem.
SKŁAD: Prunus Amygdalus Dulcis, Butyrospermum Parkii, Simmondsia Chinensis Seed Cera, Citrus Sinensis (Orange) Oil, Vanilla Planifolia Oil.
POJEMNOŚĆ: 100 ml
CENA: 9,99 £ 
OPAKOWANIE: mała zakręcana puszka.
KOLOR: biały, trochę mi się kojarzy ze smalcem xD
KONSYSTENCJA: balsam... a ja o nim cały czas myślę jako o maśle, ale konsystencję i tak mam ochotę porównać do smalcu haha. Konsystencja jest gęsta z takimi jakby kuleczkami co widać na powyższym zdjęciu.
ZAPACH: liczyłam na zapach pomarańczy, ale w ogóle jej nie czuć. Na moje szczęście nie czuć też tytułowej wanilii. Mogłabym się pokusić o stwierdzenie, że jest bezzapachowy, ewentualnie jak się człowiek mocno zaciągnie to coś delikatnego poczuje. Ja lubię gdy smarowidła do ciała ładnie pachną, ale z drugiej strony lepiej żeby w ogóle nie pachniały niż by miały brzydko pachnieć, np. nielubianą wanilią.
DZIAŁANIE: zacznę od tego, że balsam dłuugo się wchłania i pozostawia tłustawą warstwę na skórze. Im jest cieplej tym mi ciężej jest się ubierać po smarowaniu, szczególnie gdy konsystencja jest tak treściwa. Taki plus, że ten balsam nie brudzi piżamy. Jeśli chodzi o nawilżenie to tutaj wszystko super. Skóra jest gładka, nawilżona, przyjemna w dotyku (jak się już dokładnie balsam wchłonie). W moim przypadku nie wywołał żadnych nieprzyjemności. Jak już go otworzyłam (mogłam poczekać do następnej zimy) to wykończę, ale bardziej na łokcie czy stopy. Takie bardziej podatne na suchości części ciała.

30 komentarzy:

  1. nigdy nie słyszałam o tym produkcie :) wygląda zachęcająco :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię takiego efektu na skórze :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę ten balsam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, konsystencja bardzo porównywalna do masła lub smalcu, wręcz odrobinę zniechęcająca :( Ale skład znowuż niezły i co teraz zrobić :D

    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś można się przemęczyć do tego wchłonięcia ;D lub poszukać czegoś o podobnym składzie a lepszej wchłanialności :)

      Usuń
  5. Podoba mi się, choć ja bardzo lubię tego typu, bogate i treściwe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny na zimę, teraz byłby za tłusty.
    Rozwalił mnie smalec xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesli vegan to jestem zainteresowana :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że tak długo się wchłania, ale poza tym fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tego balsamu :) Lubię takie zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa ma opakowanie. Ja bardzo lubię zapach wanilii, więc pewnie bym się skusiła jakby nią pachniał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten balsam i jego wielozadaniowość 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)