12/11/2017

Listopadowe nowości

 Rossman

 To, że staram się kupować najpotrzebniejsze rzeczy nie oznacza, że zawsze tak robię :D
Tutaj były mi potrzebne:
  • Calypso gąbka do codziennego peelingu - 6,99
  • Isana peeling pod prysznic Sól Himalajska z perełkami masującymi z pudru bambusowego - 6,99
  • Perfecta pudrowy tonik przeciw niedoskonałościom Your Time Is Green - 13,99 - miałam w planach niebieski tonik Evree, ale nie rzucił mi się w oczy.
I te, które "przypadkiem" wpadły do koszyka:
  • Isana pianka pod prysznic Lemon Taste - 6,99 - wiedzieliście, że Isana ma takie pianki❓❗ Już niedługo pojawi się o niej wpis na blogu. Jesteście ciekawi jak wypadła w porównaniu do musu Nivea? Była jeszcze do wyboru wersja różana.
  • Isana sól do kąpieli o zapachu mandarynki i maślanki - 2,99
  • Kneipp olejek do kąpieli kwiat migdała - 4,79 - już dawno miałam na niego ochotę a że był w promocji... 

Rossmann & Avon

  •  Lirene płyn micelarny z minerałami Morza Martwego - 12,49 w Rossmannie
  • Perfumetka Avon Femme Exclusive woda perfumowana - 9,99

Avon

  •  Kuracja dodająca objętości i zagęszczająca włosy Advance Techniques - 15 zł

Chińczyk i rynek

Spodnie kupione w chińczyku za 59,90. Z dobry rok tam nie zaglądałam, ale przypomniało mi się, że kiedyś kupiłam tam spodnie, które stały się moimi ulubionymi. Rozśmieszyło mnie to, że te tutaj mają rozmiar 25 a tamte miały 27. Szukając teraz przymierzałam takie 38, ale dziwnie leżały i co dziwne były za krótkie. 
W listopadzie zaopatrzyłam się też w czapkę (15 zł) i rękawiczki. Zdjęcie czapki macie poniżej a rękawiczki to takie zwykłe szare ;)


I to by było na tyle. Na kosmetyki wydałam  80,22 zł. W październiku było 24 zł.

Na facebooku i instagramie o tym pisałam, ale wspomnę też tutaj, że już w ogóle nie robię wpisów denkowych w SM. Zamiast od razu wyrzucać puste opakowania w łazience to leciałam z nimi do pokoju zrobić zdjęcia. Koniec. To co warte polecenia lub zjechania pojawi się na blogu. Jeśli nie a coś Was zainteresuje to pytajcie w komentarzach czy na priv ;)

Co ciekawego wpadło do Waszych kosmetyczek? Prezenty na święta już macie? Bo ja w tym roku to mocno do tyłu jestem w tym temacie...

12 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)