11/22/2016

Odżywka olejek kokosowy Cece of Sweden Hello Nature nawilżenie i odbudowa (d/s) + Serum multifunkcyjne Floslek

Postanowiłam o tych dwóch produktach napisać w jednym poście bo zawsze po użyciu odżywki do spłukiwania (maski też) używam serum a jeśli mam odżywkę bez spłukiwania to używam jej solo po szamponie. Od dłuższego już czasu trzymam się jednak duetu, ale dzięki boxowi Only You "Dookoła włosów" mogłam wrócić też do używania samej odżywki - olejku w kremie Marion. I tak przez połowę miesiąca używałam tytułowego duetu a teraz używam olejku. Olejek chyba już zużyję do końca i dopiero wrócę do odżywki Cece od Sweden i serum Floslek. Jeśli coś nowego zauważę w trakcie stosowania to oczywiście recenzje uzupełnię :)

Poczuj zapach lata zamknięty w serii z olejkiem kokosowym! Palmy, piaszczysta plaża, szum fal oceanu i... idealnie wypielęgnowane włosy z Hello Nature!
odżywka cece of sweden hello nature kokosowa
Linia Hello Nature to pielęgnacja włosów inspirowana naturą. Pozyskaliśmy z przyrody to co najcenniejsze, aby zadbać o twoje włosy w codziennym rytuale delikatnej pielęgnacji. Testowane dermatologicznie, do 93% składników pochodzenia naturalnego.
Odżywka olejek kokosowy nawilżenie i odbudowa to nawilżenie i intensywna regeneracja włosów. Przywraca im połysk i zdrowy wygląd, włosy stają się wzmocnione i przyjemnie miękkie w dotyku. Olejek kokosowy - chroni włos przed uszkodzeniem oraz utratą protein z włosa.
Sposób użycia: niewielką ilość odżywki rozprowadzić na wilgotnych, umytych szamponem włosach unikając bezpośredniej aplikacji na skórę głowy. Pozostawić na 2-3 minuty, dokładnie spłukać i cieszyć się pięknymi włosami o zapachu kokosowego lata!
Skład: Aqua (water), Cetearyl Alcohol, Glycerin, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Behentrimonium Chloride, Quaternium-87, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Argania Spinosa Oil Kernel Oil, Simmonosia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Ceteareth-20, Isopropyl Alcohol, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Ethylexylglycerin, Citrid Acid, Parfum (Fragrance), Benzyl Alcohol, Hydroxycitronellal.

Moim okiem:
Opakowanie: okrągła butelka z ciemnego plastiku (ale zużycie można spokojnie śledzić), zamykana na klik.
Pojemność: 300 ml
Konsystencja: gęsta i tutaj opakowanie z konsystencją się nie zgrywa. Butelka jest twarda, ciężko ją ścisnąć, otwór jest mały a konsystencja tak gęsta, że ciężko odżywkę wydobyć. Już przy pierwszym użyciu musiałam odczekać chwilę aż odżywka spłynie. Najlepiej trzymać ją "do góry nogami" żeby cały czas spływała do otworu. Butelkę trzeba oprzeć o ścianę czy inne kosmetyki. Ja tutaj zmieniłabym opakowanie. Dodałabym tutaj pompkę lub całe opakowanie wymieniłabym na miękką tubkę.
Kolor: biały a raczej taki kojarzący się z silikonem.
Zapach: chyba największy plus tej odżywki! Cudowny! Kokosowy! Już zapomniałam jak ja lubię ten zapach w kosmetykach. Długo utrzymuje się na włosach. Co prawda w ciągu dnia jakoś go nie czuje, ale jak wiatr zawiał mi włosy na twarz to odczułam ;D
Działanie: szczerze mówiąc to się trochę obawiałam tego olejku kokosowego. Miałam kiedyś olejek na gorąco z Oriflame i nie skończyło się to dobrze dla moich włosów. Było spuszone, sianowate. Na szczęście po tej odżywce nic złego się nie dzieje :) Od samego początku dobrze rozprowadza się ją na włosach, nie spływa, łatwo się spłukuje, nie plącze włosów a pozwala je na spokojnie rozczesać. Włosy są po niej odpowiednio nawilżone, nie są oklapnięte ani sianowate. Ale i tak najbardziej zachwyca mnie zapach! Działanie jest dobre, trzeba tylko wymienić opakowanie :P
Cena: tutaj znalazłam informację, że cena to około 19,90 zł, ale gdzie można kupić tę odżywkę..?
Dopisek z dnia 24.01.17r.: Wydajność: 2,5 miesiąca przy używaniu 5 razy w tygodniu.

Serum multifunkcyjne do włosów Floslek
serum multifunkcyjne floslek
 Informacje:
 Opakowanie: plastikowe o pojemności 30 ml z pompką (tutaj oczywiście ogromny plus). Dodatkowo buteleczka jest zapakowana w kartonik z wszystkimi ważnymi informacjami.
 Pompka póki co działa bez zarzutu.
Nie chciałam się jakoś rozpisywać o serum. Konsystencję ma dość rzadką. Na mokre włosy mogę nałożyć 2-3 pompki i nie muszę się obawiać, że skończę z efektem przetłuszczonych włosów (a trafiałam na takie gdzie już po jednej kropelce był taki efekt). Czasami nakładam też kropelkę rano na suche włosy żeby je wygładzić po nocy, szczególnie gdy chcę wyjść w rozpuszczonych włosach. Włosy ładnie się prezentują i są chronione przed czynnikami zewnętrznymi. Latem musimy chronić włosy przed słońcem, zimą przed mrozem... Teraz jeszcze dochodzą kurtki, zamki, szaliki, czapki gdzie włosy cały czas się o coś ocierają i przez to szybciej niszczą. Pogorszenia stanu włosów nie zauważyłam, ale i tak proszą się już o podcięcie. Wspominałam Wam o tym w październikowym podsumowaniu. Tylko jakoś z fryzjerem mi nie po drodze :D
Dodam jeszcze, że serum ma ładny, delikatny zapach.
Cena: na stronie Floslek 14,99 zł,  ezebra.pl 13,75 zł, aptekagemini.pl 11,29 zł

Na koniec oczywiście zdjęcie po tych dwóch specyfikach :)

Znacie któryś z tych kosmetyków?
Ja pierwszy raz miałam okazję wypróbować coś z asortymentu jednej i drugiej marki.

18 komentarzy:

  1. Moje włosy w zimę to istny koszmar :(
    Moze by mi się przydało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam niestety żadnego, ale ten kokosowy strasznie bym chciała wypróbować.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałam parę twoich postów i uważam, że prowadzisz bardzo fajnego bloga :) Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Testuję te produkty, ale olejek kokosowy się u mnie nie sprawdza. Moje włosy nie lubią tego składnika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odżywkę z przyjemnością wypróbuję, moje włosy lubią olejek kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnego ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta odżywka na samym początku mnie zainteresowała, bo nigdy nie słyszałam o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)