10/14/2015

Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu - wrzesień

Tabu Kinga Dunin
Grubość: 1, 5 cm
+ poprzednie 26, 1 cm = 27, 6 cm
Do końca: 156 cm-27, 6 cm = 128, 4 cm

W przyszłym roku nie będę brała udziału w tym wyzwaniu - widzicie, że słabo mi to idzie.
Jeśli będziecie zainteresowane tym co czytam to będę robić miesięczne podsumowania.

Trochę o książce:
Marcie nie podoba się sposób życia jej rodziców, ale nigdy by ich nie okłamała. Marek podziwia swojego ojca, lecz okłamuje go na każdym kroku. Każda z postaci w tej książce ma swój odrębny charakter i pogląd na świat. Martę wychowywał liberalny Jacek; ojciec Marka uważał, że mężczyzna musi być twardy. Starcie dwóch skrajnie różnych mentalności ożywia akcję jak w hollywoodzkim filmie, dając w efekcie powieść familijną, książkę o rozmowie, jaka winna się toczyć między rodzicami a ich wkraczającymi w dorosłe życie dziećmi. Tabu jest również nowoczesną powieścią dydaktyczną. Autorka prowokuje do rozważań na temat dobra i zła, sensu respektowania zasad, szacunku do tradycji, granic tolerancji, właściwych relacji pomiędzy rodzicami i dziećmi. Książka okaże się ciekawą i ważną lekturą dla nastolatków, ich rodziców i wychowawców, tych przynajmniej, którzy zechcą zrozumieć punkt widzenia dzieci i podjąć z nimi rozmowę o tym, co w życiu najważniejsze. (lubimyczytac.pl)

Książkę przeczytałam z braku laku bo nie miałam co robić w pracy a znalazłam ją pod ladą. Zajęła mi trzy dni. Połowa jednego dnia, reszta w dwa kolejne. Raziło mnie w tej książce picie w święta, na Wigilii... a jeszcze do tego romans kuzynostwa. Chyba czegoś innego spodziewałam się po tej książce.


Jutro jadę do Warszawy (drugi zjazd na studiach), więc do napisania w poniedziałek.
No może jeszcze jutro przed wyjazdem zajrzę :)

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)