1/31/2015

Pazurki miesiąca - styczeń

1.

2.

3.
Up Girls nr 18 i Ados Color Trendy nr 101

4.

5.

6.
Zdobienie, z którym wzięłam udział w konkursie Wibo. 
Niestety nie udało się, ale to mój pierwszy konkurs tego typu. 
Może gdzieś się kiedyś uda a i ja nauczę się robić coś fajnego na pazurkach ;)
i pędzelek do farb. Uchował się od podstawówki ^^ a konkretnie to zestaw pędzli.

I na koniec trzy cudaki, które też nosiłam w tym miesiącu, ale za nic nie mogłam zrobić zdjęć oddających ich prawdziwe kolory.
Viperea High Life 832
Vipera High Life 835
Editt Cosmetics bez nr

A co u Was gości dzisiaj na paznokciach? Moje akurat mają chwilę odpoczynku ;d
Ale ogólnie jestem w końcu z nich zadowolona. Tzn. już tak w grudniu zauważyłam, że są w dobrym stanie. Nie wiem czy pamiętacie, ale nieraz żaliłam się, że kruszy mi się paznokieć na lewym kciuku i jeszcze któryś. Na razie mam spokój. I oby jak najdłużej :)

12 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)