7/01/2014

Denko czerwcowe


WŁOSY

Szampon oczyszczający Garnier Ultra Doux cytryna i biała glinka - polubiłam się z tym szamponem. Włosy do wieczora były świeże co normalnie już by były tłuste. Kupię. Kupiłam w Kauflandzie.
Odżywka d/s Isana nawilżająca - moje włosy chłonęły ją jak gąbka wodę a poza tym nie działo się nic. Powiecie mi o co chodzi? Nie wiem czy kupię. Rossmann.
Próbka szamponu h&s sports fresh - lubię te szampony. Ten nie plątał włosów, po myciu super się rozczesywały. Kupię. Dostałam od everydayme.
Maska Biovax do włosów ciemnych - pisałam już w poście zakupowym, że za pierwszym razem gdzieś tak w okresie zimowym nie sprawdziła się. Teraz włosy były po niej bardzo fajne. Miękkie, łatwiej się rozczesywały. Myślę, że jeszcze kupię, ale póki co nadal saszetkę. Kupiłam w Biedronce.

TWARZ
Biedronkowe waciki Carea - kupię.
Peeling Kolastyna Refresh - jak dla mnie to równie dobrze może być żel do codziennego stosowania. Bardzo mało nieostrych drobinek, które praktycznie nie ścierają. Nie kupię. Rossmann.
Tonik Ziaja BIO aloesowy - tonik nic nierobiący. Chyba, że to od niego wyskakiwały mi dodatkowe niespodzianki. Nie kupię. Rossmann.

KĄPIEL
Żele pod prysznic Oriflame Discover Sicilian Dream i Brazilian Passion - żele robią to co mają robić, czyli myją i ładnie pachną. Nie wysuszają skóry. Kupię.
Peeling cukrowy Bielenda arbuzowy - ten zapach! Tutaj pisałam. Kupię.

PAZURKI
Regenerum do paznokci - tu pisałam. Raczej nie kupię. Allegro.
Biedronkowy zmywacz - kupuję cały czas.

ZESTAW DO GOLENIA
Maszynki bebeauty - kupię. Biedronka.
Pianka do golenia Venus - tutaj pisałam o żurawinowej. Ta jest praktycznie taka sama, tylko pachnie konwaliami. Dokładnie tak jak prawdziwe kwiatki ;d


Jakieś takie mały wydaje mi się to denko.
Jak tam Wasze zużycia?

10 komentarzy:

  1. Wszystkim się wydają małe ich denka a dla mnie wcale takie nie są w porównaniu do moich :) Piankę pachnącą konwaliami lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale w porównaniu z innymi moimi jest małe ;d Jest fajna, ale tak w użyciu najbardziej przypadła mi do gustu ta niebieska

      Usuń
  2. Chcę sobie kupić ten peeling, arbuzowy mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś chciałam sobie kupić tą piankę ale to lata temu było.

    OdpowiedzUsuń
  4. Very interesting post
    Thanks for this valuable advice
    kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też używam tych płatków kosmetycznych:)


    ps. a u mnie? FASHION IN B&W

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)