2/28/2014

Lakier Softer Pro Active nr 55

lakier softer pro active nr 55
Lakier, z którego zdjęciami męczyłam się 2 dni ;/
Nie mogłam złapać jego prawdziwego koloru i te zdjęcie wyżej to nie jest to.
Dopiero drugiego dnia udało mi się złapać w miarę zbliżony kolor z ustawieniem "plaża", które ma opis, że oddaje błękit wody. Na szczęście oddał zieleń lakieru :)
Przechodzę do opisu.

Kolor ciemny zielony - co mnie zdziwiło bo w buteleczce wydaje się dosyć jasny.
Pojemność: 10 ml

Dla dokładnego krycia trzeba nałożyć 2 warstwy.
I tak mamy napisane na opakowaniu.
Pędzelek jak dla mnie wygodny.
Chociaż moje malowanie nie jest jeszcze takie jakbym chciała,
ale już czasem mi się udaje pomalować paznokcie bez wychodzenia na skórki :)
Czas wysychania jest trochę długi, więc trzeba się uzbroić w cierpliwość.
Trwałość: 3 dni
Bardzo łatwo się zmywa.
softer proactive nr 55 na paznokciach
Tam gdzie na zdjęciach są paznokcie tam widać kolor w miarę zbliżony do tego prawdziwego.
Chociaż na aparacie wyglądało lepiej...
Ech:( taki to kłopotliwy lakier.

Lubicie zielenie na paznokciach?

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolorek - ja lubię, ale na takie odcienie pozwalam sobie głównie latem, choć nie wiem dlaczego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może taka pora roku :) u mnie przez cały rok różne goszczą, chociaż głównie wszelkie odcienie niebieskiego :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)