6/24/2014

Post codzienny.

Kto odpoczywa ze mną? Ktoś kończy szkołę? Ktoś na urlopie?
Mi w tym miesiącu kończy się staż, więc marnuje wolne. Do poniedziałku siedzę w domu, dwa miesiące zobowiązania i koniec. Znów wizyta w UP... prawdopodobnie studia. Jeśli się dostanę ;) Niektórzy myślą, że na zaoczne dostaje się każdy, ale ograniczona ilość miejsc, zawsze może trafić się ktoś lepszy.
Olsztyn lub Białystok - zobaczymy co z tego wyjdzie :)

Ja dzisiaj wstałam po 9.30  i pomyśleć, że w czasie szkoły w wolne dni wstawałam grubo po 12 ;d a teraz do pracy muszę wstawać jeszcze wcześniej niż do szkoły. Chociaż nigdy nie wiadomo - może jutro wstanę o 14 ^^ Po śniadaniu wzięłam się za ogarnianie domu - takie to moje odpoczywanie... ale jakoś tak już mam, że jak jestem w domu sama to sprzątam. Przynajmniej nikt mi się nie kręci ;)
Później zbierałam truskawki w deszczu ;d a jak się obudziłam to było słońce...
Ale deszczówka podobno jest dobra dla włosów także nie ma tego złego ;d
Ktoś chętny na przyłączenie się?:d

Ja tradycyjnie jadłam z cukrem i śmietaną :) czasami zdarzy się, że z jogurtem naturalnym.

Jednak chciałabym ładną, słoneczną pogodę... bo tak to co chwila pada i jest chłodno.

W okresie lipiec/sierpień zrobię blogową przerwę, ale to jeszcze dam znać co i jak.

Zmieniłam awatar. Tzn. jakiś czas temu coś poprzestawiałam i uciekło mi oko. Dzisiaj dodałam nowe, tzn. nadal moje a zdjęcie nowe ;d Ale muszę pomyśleć nad jakimś ciekawszym.

A co tam u Was?

2 komentarze:

  1. Może i jestem dziwna, ale nie znoszę truskawek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jesteś pierwszą osobą którą "spotkałam", która nie lubi ;d

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)