2/04/2022

"Ekstremista" Remigiusz Mróz - Weekendowe polecajki #51

estremista Remigiusz Mróz

MUZYKA

JP Cooper, Astrid S - Sing It With Me

WaluśKraksaKryzys - TO, CO MIĘDZY NAMI

INSTRUMENTAL: Fonos - No to patrz. (prod. Gibbs)

Szok, że mi się coś instrumentalnego spodobało. Chociaż z drugiej strony Gibbs i wiadomo :D To jest takie... można odpłynąć i się uspokoić.

runforrest - Agathy

Kwiat Jabłoni - Zmierzch (MIUOSH x ZESPÓŁ ŚLĄSK - Pieśni Współczesne)

Skillet - Ignite

Zuza Jabłońska ft. Pawbeats - Chillout

Luka Rosi - A Ty Bądź (Cover by The Dziemians)

To jest takie piękne... aż szok, że to cover piosenki disco polo.

Kuba Jurzyk - Być dla kogoś

Bruklin - Bon voyage

KSIĄŻKA

"Eskremista" (trzeci tom o Edlingu) Remigiusz Mróż

Trzeci tom a mi się najbardziej podobał (Oceniając Behawiorystę i Iluzjonistę na Lubimy Czytać dałam im po 6 gwiazdek a najnowszej części 8). To zdecydowanie sprawka tych tropów lingwistycznych. Lubię zabawę językiem :D do tego akcja z aplikacją na telefon - bardzo na czasie w dobie instagramów, facebooków itp. w W ogóle to dałam się zmylić co do sprawcy w tej książce 🙈 Zakończenie zaskakujące, więc z niecierpliwością czekam na dalsze losy Edlinga i Rosy! Widziałam kilka opinii, że to najgorsza część, ale u mnie to normalne, że mam zupełnie odwrotnie 😅 a Wy jak myślicie? Czytacie w ogóle książki Mroza?

Przy okazji polecam podcast "Rozmowy bez kompromisów" i rozmowę Żurnalisty z Mrozem. Nawet jeśli nie czytacie jego książek. (Przypominam, że to dopiero moja trzecia 😅). Ogólnie jeśli interesuje Was tworzenie książek, pisanie jakiejkolwiek. Świetnie się tego słuchało.

Filmu żadnego ostatnio nie oglądałam, staram się więcej czytać a czasami oglądam sobie odcinek lub dwa "Pamiętników wampirów". Jestem w trakcie szóstego sezonu i połączenie Stefana i Caroline to jakaś masakra xd

4 komentarze:

  1. Kurde tymi pamiętnikami to mnie najbardziej kusisz! :D Ja Mroza lubię, zwłaszcza Chyłkę. Zawsze mnie zaskakuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam książki autorstwa Mroza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)