12/11/2019

Kosmetyczna Mapa Warszawy - Zimowe spotkanie influencerek - Pizza Dominium

W poprzednią środę miałam okazję wziąć pierwszy raz udział w spotkaniu w ramach Kosmetycznej Mapy Warszawy a dziewczyny działają już od trzech miesięcy. Słyszeliście już w ogóle o Kosmetycznej Mapie Warszawy? Jest to projekt, który zbiera ciekawe salony kosmetyczne (miejsca beauty) w Warszawie i kataloguje według dzielnic. Dzięki temu powstaje MAPA.


Spotkanie miało rozpocząć się o 18 a ja w Warszawie byłam już przed 17. Tradycyjnie wysiadłam na Dworcu Wileńskim (przyzwyczaiłam się przez studia ;D). Ruszyłam na Nowy Świat i zachwycałam się światełkami *.* Wyglądają pięknie. Już Wam chyba wspominałam, że nie jestem fanką miast, ale nocą są do przyjęcia :D Szczególnie tak pięknie oświetlone.


Spotkałyśmy się w Pizzeri Dominium gdzie mogłyśmy wypróbować całkiem nowe menu. Pizza fit, wegańska, bezglutenowa i moc protein! Brzmi kosmicznie w odniesieniu do pizzy? Jem mięso, uwielbiam tradycyjną pizzę, ale naprawdę jestem zadowolona, że mogłam wypróbować czegoś nowego. Takim oto sposobem pizzeria wychodzi naprzeciw osobom dbającym o zbilansowane posiłki, trenującym, ograniczającym spożycie glutenu a także osobom utrzymującym dietę wegańską czy wegetariańską. 

Gdy się schodziłyśmy zostałyśmy poczęstowane pyszną kawą i herbatą.


Gdy byłyśmy już wszystkie na stół wjechały przystawki. Pieczywo czosnkowe (wspominałam kiedyś, że uwielbiam czosnek i dodawanie go do czego się da? :D Pizza, kebab, hot-dog zawsze z sosem czosnkowym - ten w Dominium mega!) i grissini (była też wersja bez wędliny).


Rozmawiając i jedząc wypiłyśmy morze zimowej herbaty! Były dwie wersje - z sokiem malinowym i imbirem - obie pyszne!


W międzyczasie otrzymałyśmy kilka upominków. Jedne z nich były zapakowane w takie urocze koperty.



Był również czas na deser. Panna Cotta mango lub malina. Jak widzicie na zdjęciu większość z nas wybrała mango i jak widać na zdjęciu wyżej ja też.


Oczywiście na początku każda z nas się przedstawiła. Zawsze mam problem z wypowiadaniem się przed grupą, ale każde takie spotkanie jest okazją do przełamania się :)


W ogóle to bardzo spodobał mi się wystrój pizzeri. Szczególnie ta ściana z drewnem. Wspominałam, że miałyśmy całe piętro tylko dla siebie?


Kolejne upominki, czyli książki "Siła snów Jak śnić świadomie i zmienić swoje życie" Alice Robb i magazyn Kosmetyki. Kilka rozdziałów książki już za mną - naprawdę super się czyta. Kiedyś, kiedyś interesowałam się tematem świadomego śnienia i sporo czytałam o tym w internecie, więc chętnie sięgnęłam po tę książkę.


Zdjęcie pod tytułem "dej mnie to" xD bo przecież kosmetyki! Otrzymałyśmy kilka ślicznych cudeniek od Annabelle Minerals.


Trochę śmiesznie było gdy mocowałyśmy się z otwarciem tubek żeby zobaczyć co tam w środku zostało ukryte ;)


A to zdjęcie świetnie opisuje całe spotkanie: rozmowy, śmiech, jedzenie, picie i robienie zdjęć.


Małe zbliżenie na upominki:
  • Annabelle Minerals: cień do powiek cappucino (już pokochałam ;D niby delikatny, ale jednak widać, że coś na oczku jest), rozświetlacz i róż. Cały czas próbuję ogarnąć kwestię makijażu, więc bardzo się cieszę, że mogę wypróbować te mineralki.
  • Książka "Siła snów" Alice Robb
  • Voucher na średnią pizzę. Kto idzie ze mną? ;D



Uwielbiam poznawać na żywo dziewczyny, które kojarzę z sieci. Dziewczyny dziękuję za miły wieczór! <3

22 komentarze:

  1. Widzę ,że tłuste spotkanko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Było mega fajnie i dopiero teraz zdałam sobie sprawę, że kojarzę Cię z bloga bardziej niż Instagrama :) Pyszne jedzonko i ciekawe tematy, super spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O patrz :D Ale to fajnie bo jednak blog jest tym głównym kanałem :) Też jestem zadowolona ze spotkania <3

      Usuń
  3. Ja idę z Tobą na pizzę :D!
    Niestety nie pasowała mi ta środa, a szkoda, bo musiało być fajnie patrząc na towarzystwo :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wspominam to spotkanie :) Super było Cię poznać <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie spotkania to świetna sprawa. Ale pyszności tam jadlyscie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie spotkania, pięknie wyglądacie 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. No dobra przekonałaś mnie ... idę z Tobą na pizzę ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pizzę mogę iść z Tobą :D Szkoda, że nie wiedziałam o tym wydarzeniu wcześniej :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)