4/08/2019

Faberlic Maska w płacie z wyciągiem z aloesu

maska w płacie z wyciągiem z aloesu faberlic

Tkaninowa maseczka działa na skórę jak kompres oraz zapobiega utracie wilgoci oraz kontaktowi serum, wchodzącego w jej skład, z powietrzem. Dzięki temu składniki odżywcze w krótkim czasie przenikają do głębokich warstw skóry.

Tkaninowa maseczka Regeneracja zawiera ekstrakt z aloesu, D-panthenolu i bisabolol. Wykazuje silne właściwości regenerujące. Regeneruje komórki skóry, poprawia stan warstw skóry, zapobiega opadaniu. Skóra staje się bardziej jędrna i elastyczna. Polepsza się koloryt.

SPOSÓB UŻYCIA: Wyciągnij maseczkę z opakowania i umieść na czystej, lekko wilgotnej skórze. Pozostaw na 15-20 minut. Zdejmij. Pozostałości zmyj wodą, możesz też użyć do tego nawilżanych chusteczek higienicznych.
Zaleca się stosować ją 2–3 razy w tygodniu. Widoczne rezultaty można osiągnąć po 2–3 tygodniach regularnego stosowania (w zależności od typu i stanu skóry).

SKŁAD: Aqua, Sorbitol, D-Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Juice (ekstrakt z aloesu), Glycerin, Hydroxypropyl Guar, Sodium hyaluronate, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Bisabolol, Algae extract, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Disodium EDTA, Cyclopentasiloxane.

CENA: 7,50 zł (cena regularna 10,50 zł). Ja miałam okazję wypróbować ją dzięki pani Dorocie - konsultantce marki. Rejestrując się na tej stronie możecie robić zakupy nie będąc konsultantką/konsultantem a wciąż mając zniżki.

MOJA OPINIA:  Typowa tkanina dla takich maseczek. Ogromna, aż zachodząca na uszy (jak widać na zdjęciu i na drugie tak samo). Od uszu się "odkleja" i lata podczas kąpieli. Najlepiej by było poleżeć. Płat bardzo mocno nasączony, ale w opakowaniu esencja nie zostaje. Zapach bardzo przyjemny. Zupełnie inny niż bym się spodziewała po aloesie. Chyba pierwszy raz spotkałam się z tym, że esencję trzeba zmyć. Ale jak kazali, tak zrobiłam. Zmyłam esencję i osuszyłam twarz. Skóra nie była ściągnięta a przy tym matowa. No nie licząc skóry na nosie. Gładka i przyjemna w dotyku. Moim zdaniem tak jednorazowo dobrze przygotowuje skórę do ważnego wyjścia czy na imprezę pod makijaż. Oczywiście w moim przypadku nos musiałabym dodatkowo zmatowić. Ciekawa jestem czy przy regularnym stosowaniu widoczna byłaby regeneracja.



Znacie kosmetyki marki Faberlic? Co o nich sądzicie? Polecacie coś? Ja obecnie używam jeszcze szamponu i balsamu do włosów. Za jakiś czas podzielę się opinią o nich.

28 komentarzy:

  1. Zamówiłam ostatnio 3 maseczki tej marki i będę testować. Jestem zaskoczona wielkością maseczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że podzielisz się opinią jak się sprawdzą :) Też się mocno zdziwiłam!

      Usuń
  2. Jeszcze nie próbowałam żadnych kosmetyków z Faberlic, niestety nie mam do nich dostępu 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba sama w okolicy nie mam żadnego konsultanta. W każdym razie nic mi o tym nie wiadomo :D

      Usuń
  3. Chyba gdzieś ją widziałam. Faktycznie jest strasznie duża. Na pewno przeszkadzało by mi że tak się odkleja i lata. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to denerwowało. Tym bardziej, że brałam prysznic. Inaczej by było gdybym leżała w wannie..

      Usuń
  4. Miałam z tej marki maskę z Figą i była całkiem spoko. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mnie aloes świetnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na swoje pierwsze zamówione produkty tej marki.
    Zastanawiałam się nad tą maską i dobrze, że się nie skusiłam - głównie ze względu na to odklejanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ciekawego zamówiłaś? :)
      Działanie najważniejsze... Jakby się położyć i zrelaksować to byłoby spoko.

      Usuń
    2. Zamówiłam dwa żele, dwa szampony i paski oczyszczające :)

      Usuń
    3. Koniecznie daj znać jak się będą sprawdzać :)

      Usuń
  7. kosmetyki z aloesem są dla mnie genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam maskę do włosów tej firmy i kilka innych produktów i sprawdzają się nieźle. Może następnym razem zamówię tę maseczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie, że są spoko :) Życzę żeby maseczka również dobrze wypadła :)

      Usuń
  9. Nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy.Zwykle używam masek w płachcie z Sephory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kojarzę tą firmę, chyba nawet kiedyś coś miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam marki Feberic, ale chyba mnie przekonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię aloes w kosmetykach, wiec taka maseczka pewnie by mi odpowiadała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam styczności z tą marką.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)