5/02/2018

Nowości kwietnia

Drogerie Polskie i Rossmann

 Drogerie Polskie:
  • Flos-Lek żel pod oczy na sińce i obrzmienia - 8,59 - pani w drogerii doradziła mi by trzymać go w lodówce. Zobaczę co z tego będzie.
Rossmann:
  • Wibo bezbarwny żel utrwalający kształt brwi EyeBrowFixer - 5,39 - skończył mi się ten z Joanny i czas na coś nowego :)
  • Carmex pomadka pomarańczowa - 4,81 - to akurat nie do końca planowany zakup. Byłam w Warszawie między innymi na prezentacji marki Tresemme i zapomniałam pomadki a czułam się jak bez ręki... Wpadłam do Rossmanna i troszkę się zdziwiłam, że rabat został naliczony na jedną rzecz skoro na plakatach była informacja o minimum trzech ;) Z Wibo było to samo.
  • Gumki do włosów - 4,39.

Rossmann

  • Isana olejek do włosów kokos i awokado - 8,99 - a miałam kupić odżywkę w sprayu...
  • Best View Chusteczki do okularów - 4,99
  • Isana peeling do ciała Refresh - 4,99

Biedronka

  • Bebeauty maseczka oczyszczająca naturalna moc zielonej glinki - 1,69
  • Bebeauty maseczka Peel off aktywny detox węglowy - 1,69

Przyjaciółki Nivea

  •   Balsam przyspieszający opalanie SPF30

Ambasadorka Le Petit Marseilials

Moja trzecia kampania a w niej:
  • Żel pod prysznic śródziemnomorski granat dla niej
  • Żel pod prysznic ćzerwona pomarańcza i szafran dla niego

Avon się sprawdza

  •  Szminka Moc Koloru Blushing Beauty - na Instagramie (tam pokazuję nowości na bieżąco) pisałam Wam, że dam jej jeszcze jedną szansą i już wiem, że to kolor zupełnie nie dla mnie. Źle się czuję w takich typowych różach.

Max

  • Na koniec pochwalę się moimi kapciami za dychę ;D
Wpadło Wam coś w oko wśród moich nowości? Co ciekawego Wy kupiliście/dostaliście?

W kwietniu na kosmetyki wydałam 41,14 zł a w marcu było to 67,95 zł.

20 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemne nowości, śliczne kapcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ten olejek kokos z Isany, sprawdza się?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam tych maseczek w Biedronce, a na pewno bym kupiła :P

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie żele Flos-Lek w ogóle nie działają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też będę musiała kupić te chusteczki, kończą mi się :D a o moje nowe okulary będę musiała zadbać bardzo dobrze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na fb dowiedziałam się, że takie chusteczki mogą zniszczyć okulary... Masz już nowe? ;D

      Usuń
  6. Żele z Flos-Lek bardzo lubię, najczęściej kupowałam ten z bławatkiem. Fajnie koją wieczorem zmęczone oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak spisze Ci się olejek do włosów kokos i awokado. Pozdrawiam Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałaś może? Ja póki co mogę powiedzieć, że świetnie wygładza włosy i pięknie pachnie :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  8. Pantofle i pozostała kosmetyczna gromadka po prostu super ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)