9/18/2017

Tołpa Dermo Face Physio żel do mycia twarzy i oczu oraz tonik-serum 2w1

żel i tonik tołpa
 Dzięki Meet Beauty miałam w końcu okazję wypróbować kosmetyki Tołpa. Dzisiaj chcę Wam o nich troszkę opowiedzieć. Zapraszam do czytania :) Zacznę od żelu.

Żel do mycia twarzy i oczu

żel do twarzy tołpa
 Usuwa makijaż i zanieczyszczenia. Jest delikatny i ma fizjologiczne pH, dzięki czemu można go używać również do mycia oczu. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Odświeża i przywraca uczucie komfortu.
SPOSÓB UŻYCIA: Rozprowadź żel na powierzchni twarzy, oczu i szyi. Delikatnie masuj kolistymi ruchami a następnie spłucz wodą. Stosuj rano i wieczorem.
SKŁAD: Aqua, Glycerin, Hydroxyethyl Urea, Polysorbate 20,  Disodium Cocoamphodiacetate, Propylene Glycol, Sodium Hyaluronate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Peat Extract, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Parfum, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol.
POJEMNOŚĆ: dość nietypowa bo 195 ml.
Mamy 12 miesięcy na wykorzystanie od momentu otwarcia.
 OPAKOWANIE: plastikowe, przezroczyste, z pompką. Swobodnie możemy śledzić zużycie. Plus za pompkę. Co prawda pod koniec musiałam ją odkręcać bo już nie nabierała żelu, ale przez większość używania dobrze działała.
KOLOR: bezbarwny :D
KONSYSTENCJA: żel-emulsja.
ZAPACH: bardzo delikatny, świeży.
DZIAŁANIE: bardziej polubiłam jego poranne używanie. Skóra po nocy była dobrze oczyszczona i odświeżona. Żel nie wywoływał uczucia ściągnięcia ani żadnych podrażnień. Jeśli chodzi o wieczorne oczyszczanie to nie zawsze radził sobie ze zmyciem podkładu a ja nie robię jakiejś strasznej tapety... Oczu nim nie myłam. No jakoś nie mogłam się przekonać żeby żelem myć oczy (do tego używam płynu micelarnego), ale jak miałam go w okolicy oczu to nie miał na nie złego wpływu. Żel w ogóle się nie pieni i do tego też jakoś nie mogłam się przyzwyczaić. Jeśli miałabym do niego kiedyś wrócić to tylko w porannym oczyszczaniu.

Tonik-serum 2w1

tonik-serum tołpa
Nawilża skórę i i przywraca jej odpowiedni poziom pH. Łagodzi podrażnienia  i zaczerwienienia. Sprzyja regeneracji i odnowie naskórka. Przygotowuje skórę na przyjęcie kolejnych kosmetyków i wzmacnia działanie dalszej pielęgnacji. Odświeża i pozostawia uczucie komfortu.
SPOSÓB UŻYCIA: Nanieś tonik-serum na dłoń a następnie na oczyszczoną twarz i szyję. Delikatnie wklep opuszkami palców. Stosuj po każdym umyciu twarzy.
SKŁAD: Aqua, Hydroxyethyl Urea, Propylene Glycol, Peat Extract, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Extract,  Saccharomyces Cerevisiae Extract, Sodium Hyaluronate, Panthenol, Sodium Lactate, Sodium PCA, Glycine, Fructose, Urea, Niacinamide, Inositol, Lactic Acid, Disodium EDTA, Hydroxyethylcellulose, Disodium Cocoamphodiacetate, PVP, Sodium Citrate, Citric Acid, Polysorbate 20, Parfum, Sodium Metabisulfite, Pantolactone, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol.
POJEMNOŚĆ: 200 ml
Mamy 3 miesiące na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: 27,99 zł
OPAKOWANIE: takie samo jak żelu, tylko z tą różnicą, że tutaj nie mamy pompki.
KOLOR i KONSYSTENCJA wodnista.
ZAPACH: podobny do tego w żelu.
DZIAŁANIE: tutaj od razu zaznaczę, że ja tego produktu używałam jak najzwyklejszego toniku i do aplikacji używałam tradycyjnie wacików. Co prawda odpuściłam sobie używanie oddzielnego serum, ale jakoś nie zwracałam uwagi na działanie w takiej kategorii. Tonik ma prostu przywrócić prawidłowe pH po myciu twarzy i to mi tuaj wystarcza. Tonik ten nie wywołał u mnie żadnych nieprzyjemności. Żadnego ściągnięcia czy innych podrażnień. Za to odświeżona i ukojona skóra po myciu żelem. Jakiegoś specjalnego wpływu na powstałe wcześniej podrażnienia nie zauważyłam.

Używacie kosmetyków marki Tołpa? Macie jakieś ulubione?

I koniecznie zajrzyjcie na mój blogowy profil na facebooku. Wyjaśniam tam jak możecie wygrać pobyt w SPA lub zestawy kosmetyków! <klik>

20 komentarzy:

  1. Ostatnio kupiłam sobie płyn micelarny z Tołpy i średnio działa. Jestem ciekawa tego żelu, ale widzę że szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel ciekawy, choć też bym nim oczu nie myła :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale miałam krem tołpy i źle go wspominam, strasznie piekła mnie po nim skóra, i tak jakoś nie mam odwagi kupić innego produktu tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę :( Też bym miała wątpliwości gdyby pierwszy kosmetyk marki kiepsko się spisał...

      Usuń
  4. Z tej firmy miałam tylko maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tylko żel do mycia ciała z Tołpy, ale w ogóle się nie spisał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się do Tołpy zraziłam :( kurde, widziałam połączenie tonik+micel, ale tonik+serum? To serum ma działać? :o dziwne... ja bym tego typu produkt używała tak samo jak i Ty - do przywrócenia prawidłowego pH po myciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opcja dla leniwych, którym nie chce się wklepywać serum... ale mnie nie przekonuje ;d

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj pisałam o aloesowej maseczce do twarzy w płacie: http://zmojejstronylustra.blogspot.com/2017/03/lomi-lomi-seria-na-kazdy-dzien-tygodnia.html
      I ogólnie na blogu znajdziesz jeszcze inne kosmetyki z zawartością aloesu :)

      Usuń
  8. Miałam kiedyś maseczkę Tołpy i nic poza tym, nie przekonała mnie ta marka do siebie... 😢

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)