6/25/2015

Lakier Vipera Creation Professional nr 33

Lakier do paznokci o przedłużonej trwałości (napis z buteleczki)
Vipera lakier do paznokci Creation Professional nr 33
Pojemność: 10 ml
Cena: w internetowym sklepie viperasklep.pl 8, 49 zł
 Kolor: czerwony ciemny z jaśniejszymi drobinkami/shimmerem. Na stronie vipera.com.pl określony jako perłowy. Ładnie wygląda w słońcu/sztucznym świetle co ciężko było mi ująć na zdjęciach...
Krycie: konsystencję ma dość wodnistą i miejscami spływa, więc do dokładnego pokrycia potrzeba trzech warstw. Czasami udaje się uzyskać ładny efekt dwiema warstwami.
Schnięcie: jak to zazwyczaj bywa przy trzech warstwach trzeba chwilę dłużej poczekać.
Trwałość: u mnie wytrzymuje 2-3 dni, więc nie wiem gdzie ta przedłużona trwałość... Ale problemu z tym nie mam bo często zmieniam kolory na paznokciach (tak, znów często maluję ;d).
Łatwo się zmywa, biedronkowy zmywacz daje sobie radę. Lakier nie barwi płytki.
Już pewnie wiecie, że za klasyczną koralową czerwienią nie przepadam. Lubię te ciemniejsze odcienie. Ten mi się nawet podoba :D

Co sądzicie? 
Mam jeszcze jeden lakier z tej serii. Równiej czerwony - nr 32 :D
Pewnie niedługo też pojawi się na blogu.

22 komentarze:

  1. Sam kolor ładny, ale technicznie nie za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubie w sumie takich shimerowych wykończeń, ale całkiem ładny ten odcień ;))

    powodzenia na prawku! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)