3/29/2015

Odżywka do włosów suchych i zniszczonych BeBeauty (d/s)

Bebeauty Odżywka do włosów suchych i zniszczonych
 Informacje:
Opakowanie: plastikowe, o pojemności 250 ml. Zamykane na klik. Otwór odpowiedni do konsystencji. 
Odżywka jest średnio gęsta, dobrze rozprowadza się na włosach, nic nie spływa.
Kolor: biały.
Zapach: kojarzy mi się z cukierkami krówkami. Utrzymuje się jeszcze jakiś czas po spłukaniu.
Działanie: ułatwia rozczesywanie, nie plącze włosów. Na początku włosy były po niej sypkie i błyszczące, z czasem zauważyłam, że robią się coraz bardziej suche co skreśliło u mnie tę odżywkę.

Miałyście? Może inną wersję? Lepiej się sprawowała?

Odżywka do włosów BeBeauty, 250 ml

17 komentarzy:

  1. Raz miałam odżywkę z BeBeauty, ale było to już dość dawno, bo nawet nie pamiętam jaka to była :) Szkoda, że nie do końca dobrze się spisała.

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach wydaje sie być fajny.... ale to za mało bym zdecydowała sie na zakup.

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie widziałem nawet tego produktu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Skład wygląda na mocno nawilżający. Pewnie włoski się przyzwyczaiły do silikonu i z czasem "oblepiły"

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam takiej serii do włosów w Biedronce, pewnie znowu coś przeoczyłam ;) Ale i tak ze względu na zapasy na chwilę obecną bym się nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie poprawiła stan zniszczonych włosów. Ale ja po umyciu włosów nakladalam ją na okolo 20 minut. Odżywka ma w składzie keratyne, na moje włosy zadziała odzywiająco. Używam jej raczej jako maski, ponieważ przy codziennym stosowaniu nie sprawdza się.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)