1/19/2015

Regeneracyjne kapsułki do włosów Safira (zielona herbata)

Nie pisałam przez kilka dni, ale moja karta pamięci odmówiła dalszej współpracy a nie miałam zrobionych zdjęć w zapasie. Dzisiaj tata kupił mi nową i jestem :)
Regeneracyjne kapsułki do włosów Safira (zielona herbata)
Informacje:
Łatwe w użyciu kapsułki zawierają odżywiające i regenerujące włosy witaminy i aminoproteiny jedwabiu. Zawarty w nich skwalen ma właściwości przeciwgrzybicze i antybakteryjne, przyśpiesza przenikanie substancji pielęgnacyjnych do środka włosa. Cząsteczki keratyny wbudowywują się w uszkodzone miejsca łusek włosów, uzupełniając niedobór składników budujących. Kapsułki regenerują i wzmacniają zniszczone i osłabione cebulki i łuski włosów. Eliminują efekt nadmiernie skręconych i przesuszonych włosów, przywracają im zdrowy wygląd. Dostępne w trzech zapachach: jaśmin, róża i zielona herbata.

Opakowanie: plastikowy, zakręcany słoiczek a w środku osiemnaście miękkich zielonych kapsułek. Mi się nie udało oderwać tego cypelka, potrzebne były nożyczki. Jedna kapsułka wystarcza na rozprowadzenie na moich włosach (przy samej skórze nie nakładam).
Konsystencja: bardzo rzadka, taka jakby olejkowa. Trzeba uważać żeby nie spłynęło z ręki. Na włosach dobrze się rozprowadza.
Kolor: bezbarwny.
Zapach: delikatny, przyjemny, może i coś z herbaty w sobie ma ;)
Działanie: dziewięć kapsułek oddałam siostrze, mi zostało drugie tyle, więc ciężko powiedzieć coś 
o długotrwałym działaniu. Ale jeśli chodzi o jednorazowe użycie to nie przypominam sobie żeby po jakimkolwiek kosmetyku moje włosy były tak lśniące! Do tego łatwo można je rozczesać, są wygładzone, milutkie w dotyku
i przyjemnie pachną. Ogólnie wyglądają na zdrowsze i cały czas mam ochotę je dotykać ;d

Moje włosy po kapsułce:
Nawet ładnie się zakręciły po lewej stronie ;)

Swoje kapsułki wygrałam w konkursie a można kupić je tutaj http://www.safira.net.pl/sklep/kapsulki-do-wlosow-28zielone2929-18szt,p,120,k,4.html za 29,90. Można też znaleźć je na allegro. Gdyby były tańsze to bym się nie zastanawiała i brała :) Znacie? Lubicie?

16 komentarzy:

  1. Ale ładny efekt u ciebie dały . Ja też takie chcę !!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To mój ulubiony kosmetyk 2014 roku :) Nadal używam i chyba pozostanę mu wierna. Jak wykończę swoje zapasowe sera i jedwabie to kupię nowe opakowanie kapsułek.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam je, ale jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy o czyms takimnie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)