1/15/2015

Szaraczek od Vipery, czyli Jumpy nr 168

Vipera lakier do paznokci Jumpy nr 168
 Pojemność: 5,5 ml
Pędzelek:
Krycie: lakier jest dość wodnisty i do pełnego krycia potrzebne są trzy warstwy. Na szczęście całkiem szybko schnie.
Trwałość: 2-3 dni.
Zmywanie: bezproblemowe.
Kolor: szary. W buteleczce wydaje się jaśniejszy i ładniejszy. Na paznokciach taki trochę nijaki. Zdjęcia bez lampy ukazują jego prawdziwszą naturę.
Cena i dostępność: ja go dostałam. Na wizazu wyczytałam, że zostały wycofane :( Kosztował 3,50
Z lampą.
Z lampą.
Z lampą.
Z lampą.

Mam jeszcze jeden lakier z tej serii. Lubicie szaraczki na paznokciach?

Dzisiaj był u mnie ksiądz na kolędzie. Bałam się, że będę musiała sama go przyjąć, ale na szczęście tacie w pracy tak wypadło, że był w domu. 

24 komentarze:

  1. Mam fioletowy i nie jestem zbyt zadowolona bo trzeba nałożyć kilka warstw aby zapewniał krycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tu trzy wychodzą, ale aż tak bardzo mi to nie przeszkadza bo szybko schnie :)

      Usuń
  2. Kolorek świetny lubię szarości <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajny ten kolor, ale ja chyba wolę jaśniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba go mam. Kupiłam w Textilu. Mnie właśnie w nim to baaaardzo denerwuje, że muszę nakładać aż 3 warstwy a i trwałość jest krótka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to fajne, ale dobrze, że jakoś bardzo długo nie schnie. Lubię zmieniać kolory na paznokciach, więc mi to nie przeszkadza ;d

      Usuń
  5. Kolor bardzo przyjemny, jednak 3 warstwy : nie mam cierpliwości do takich lakierów :) Księdza też ostatnio gościłam :) hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałabym do niego cierpliwości gdyby długo schnął a tak to daję radę ;d Na szczęście już po wizycie ^^

      Usuń
  6. kolejny kolor, który podoba mi się u kogoś ale nie u mnie :D chociaż odcień ma bardzo ładny :)
    U mnie ksiądz też już chodził, nawet specjalnie przyjechałam do domu ze stancji :) na całe szczęście mój ksiądz jest baardzo sympatyczny i zabawny więc stresu nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka podobnych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odcień idealnie nadający się na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie szaraczki, do tego taka cena :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś ostatnio nie przepadam za szarościami na paznokciach, choć był czas że taki kolorek nosiłam niemal cały czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to mój pierwszy i niestety lepiej wygląda w buteleczce niż na paznokciach.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)